85

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 20 Czerwca 2018 o 18:22
Następny

43-letnia Beata Tadla chwali się płaskim brzuchem

43-letnia Beata Tadla chwali się płaskim brzuchem

Dziennikarka trafiła na łamy magazynu "Shape". Dalibyście jej tyle lat?


43-letnia Beata Tadla chwali się płaskim brzuchem
Tagi:
Zgłoś 29 vs 114

Komentarze (17)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [20.06.18, 20:20] Zgłoś

Chyba troche przykozaczyli z photoshopem

Odpowiedz |
Udostępnij
33 |
avatar goscia
gość ‧ [20.06.18, 20:49] Zgłoś

widać, że brzuch wciągnęła

Odpowiedz |
Udostępnij
10 |
avatar goscia
gość ‧ [20.06.18, 20:30] Zgłoś

Podobno ta pani wykonywała kiedyś zawód dziennikarza. Prawda to ?

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [20.06.18, 19:03] Zgłoś

Jest sliczna :)

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
MAX ‧ [20.06.18, 19:30] Zgłoś

Tu są lepsze laski i można się jeszcze spotkać :D - pokazywarka.pl/erodate

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [20.06.18, 20:20] Zgłoś

Chyba troche przykozaczyli z photoshopem

Odpowiedz |
Udostępnij
33 |
avatar goscia
gość ‧ [20.06.18, 20:30] Zgłoś

Podobno ta pani wykonywała kiedyś zawód dziennikarza. Prawda to ?

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [20.06.18, 20:49] Zgłoś

widać, że brzuch wciągnęła

Odpowiedz |
Udostępnij
10 |
avatar goscia
lol ‧ [20.06.18, 22:44] Zgłoś

okładka w Szejp, faktycznie wygrana w 138 sezonie tańca daje radę

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [20.06.18, 23:03] Zgłoś

Fajnie wygląda :)

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [21.06.18, 10:38] Zgłoś

tak nie wyglada ,fotoszchop..ma brzydkie nozki jak u kaczuszki kołki nic tego nie zmieni ,fajnego męza miala i wowczas dobrze wygladała ,szjba odbila ,wioec cierp sobie

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [21.06.18, 10:38] Zgłoś

tak nie wyglada ,fotoszchop..ma brzydkie nozki jak u kaczuszki kołki nic tego nie zmieni ,fajnego męza miala i wowczas dobrze wygladała ,szjba odbila ,wioec cierp sobie

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [21.06.18, 10:41] Zgłoś

tak nie wyglada ,fotoszchop..ma brzydkie nozki jak u kaczuszki kołki nic tego nie zmieni ,fajnego męza miala i wowczas dobrze wygladała ,szjba odbila ,wioec cierp sobie

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [21.06.18, 10:42] Zgłoś

a co z toksycznym kretem,chyba nie ma zamiaru pani do niego powracac ,byłabys skonczona...ten facet nigdy nie dorosnie,brbrbr

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [21.06.18, 10:44] Zgłoś

dziewczyny nie miejcie kompleksw idzcie do tanca z gwiazdami mimo ze nog nie macie specjalnych ,póki co wygrywaja kolki jak w wypadku Rusin i Tadli a potem będziecie gwiazdami

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [21.06.18, 10:46] Zgłoś

FOTOSZOP, TAK NIE WYGLADA , Tadla jest pomarszczonaDLACZEGO OSZUKUJECIE ,KOMU TO JEST POTRZEBNE POTEM SA ROZCZAROWANIA

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [21.06.18, 10:46] Zgłoś

fotoszop, tak nie wyglada , tadla jest pomarszczonadlaczego oszukujecie ,komu to jest potrzebne potem sa rozczarowania

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
Arka ‧ [22.06.18, 14:11] Zgłoś

O kurczę... Jest na co popatrzeć :D Beata ma taką figurę, że tylko wziąć się za iqacai i fitness jakiś, bo wstyd. O połowę młodsza jestem od niej, a nie wyglądam tak dobrze jak ona.

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
yguh ‧ [24.06.18, 23:15] Zgłoś

ups myślałam ze to paschalska z klanu

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [27.06.18, 06:26] Zgłoś

Włączcie sobie ARD i inne Niemieckie stacje. Prowadzące są prowadzącymi, ubrane skromnie, nie napompowane silikonem. Tylko u nas pogodynka jest gwiazdą filmową, piosenkarką i celebrytka w jednym...

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |