105

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 06 Listopada 2018 o 00:46
Następny

Adele podekscytowana trasą Spice Girls

Adele podekscytowana trasą Spice Girls

Też mieliście ich plakaty nad łóżkiem jak mała Adele?

Tagi:
Zgłoś 28 vs 133

Komentarze (47)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 08:10] Zgłoś

gość
spice girls, backstreet boys, britney spears, plakaty z bravo, tazosy z pokemonami.. eh to były czasy..
a teraz..? julia wieniawa i małyotwór96.. ja p*****le

Odpowiedz |
Udostępnij
697 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 07:09] Zgłoś

Moze dalaby kilka lekcji spiewu Victorii, wtedy wrocilyby na koncerty w komplecie:)

Odpowiedz |
Udostępnij
324 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 07:10] Zgłoś

Spice Up Your Life !!!

Odpowiedz |
Udostępnij
290 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 07:09] Zgłoś

Moze dalaby kilka lekcji spiewu Victorii, wtedy wrocilyby na koncerty w komplecie:)

Odpowiedz |
Udostępnij
324 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 07:10] Zgłoś

Spice Up Your Life !!!

Odpowiedz |
Udostępnij
290 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 07:11] Zgłoś

Adele kiedy nowa plyta? mam nadzieje, ze bedzie zatytulowana ,,29''

Odpowiedz |
Udostępnij
19 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 07:40] Zgłoś

hehe jakbym widział siebie , tyle ze z britney na plakatach lol..

Odpowiedz |
Udostępnij
19 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 08:09] Zgłoś

spice girls, backstreet boys, britney spears, plakaty z bravo, tazosy z pokemonami.. eh to były czasy..

Odpowiedz |
Udostępnij
24 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 08:10] Zgłoś

gość
spice girls, backstreet boys, britney spears, plakaty z bravo, tazosy z pokemonami.. eh to były czasy..
a teraz..? julia wieniawa i małyotwór96.. ja p*****le

Odpowiedz |
Udostępnij
697 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 08:17] Zgłoś

Miałam pełno plakatów!!! Miałam na kasecie video Spice World, wszystkie kasety magnetofonowe i psikałam się dezodorantem Impuls Spice! wszystko pamiętam :D

Odpowiedz |
Udostępnij
48 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 08:59] Zgłoś

kiedys to bylo, mialo sie pelno plakatów na scianach

Odpowiedz |
Udostępnij
22 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 10:40] Zgłoś

ona spasina byla juz od przedszkola...brawa dla rodzicow...

Odpowiedz |
Udostępnij
-14 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 10:44] Zgłoś

gość
ona spasina byla juz od przedszkola...brawa dla rodzicow...
Za to wspierali ją w rozwijaniu talentu i ten talent odkryli, nie pozwolili zmarnować.

Odpowiedz |
Udostępnij
25 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 10:47] Zgłoś

moje dziecko też ma plakaty, ale koreańskich zespołów :)

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 10:48] Zgłoś

gość
spice girls, backstreet boys, britney spears, plakaty z bravo, tazosy z pokemonami.. eh to były czasy..
Tak jakby spice girls czy backstreet boys byli lepszymi muzykami niż katy perry czy nicki minaj, rozumiem nostalgię bo było się dzieckiem lecz bycie wtedy dorosłym to była gehenna, 25% bezrobocie, walki pseudokibiców, kradnący blokersi, mafie, ćpuni na dworcach, nie znoszę patrzenia na przeszłość przez różowe okulary.

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 10:52] Zgłoś

Ja miałem zastawione puszkami po piwach z pewexu.

Odpowiedz |
Udostępnij
14 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 10:52] Zgłoś

Nie, zawsze uwazalam ze promuja stereotyp glupiej dziewczyny.

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:00] Zgłoś

Ja lubilam Destiny Child, Tic Tac Toe, No Doubt, wymieniałam sie z koleżankami karteczkami z Sulejówka i miałyśmy "Złote Myśli" fajnie bylo

Odpowiedz |
Udostępnij
18 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:04] Zgłoś

Nie lubiłam ich .wielkie mi gwiazdy głupie c**y. Udało się im nagrać 2 hity i wielkie mi ikony muzyczne .do bani z nimi. Wolę Madonnę albo Michaela Jacksona.... Czy mettalice fire Strauss Pink Floyd ..to są ikony ..gwiazdy ...klasyka lat 80-90

Odpowiedz |
Udostępnij
-8 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:19] Zgłoś

ja czekam na koncert christiny aguilery w polsce...

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:22] Zgłoś

no nie ja nie miałam nad łóżkiem żadnych gwiazd...ale Adel zawsze była urocza i prawdziwa :)

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:29] Zgłoś

Mieliśmy ;-)!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:40] Zgłoś

ja miałam plakaty z Michaelem najwięcej i Britney :)

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:43] Zgłoś

Ja mialam KELLY FAMILY ... lata 90 najlepsze!

Odpowiedz |
Udostępnij
14 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:53] Zgłoś

Kelly Family bleeeeeeeee

Odpowiedz |
Udostępnij
-7 |
avatar goscia
Zdzisek ‧ [06.11.18, 11:57] Zgłoś

A ja nad łóżkiem to miałem obrazek z pierwszej komuni a nie wizerunki jakichś poganek czy czcicielek diaboła.

Odpowiedz |
Udostępnij
-21 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 11:57] Zgłoś

gośćgość
Moze dalaby kilka lekcji spiewu Victorii, wtedy wrocilyby na koncerty w komplecie:)Moze dalaby kilka lekcji spiewu Victorii, wtedy wrocilyby na koncerty w komplecie:)
Nie musi, jest rewelacyjną projektantka

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [06.11.18, 12:23] Zgłoś

w jej wieku słuchałam Depeche Mode, a nie tej wiochy. Gruba zawsze była gruba, masakra co ci rodzice jej zrobili

Odpowiedz |
Udostępnij
-7 |