80

Poprzedni
Dodał/a: kajss kajss, 17 Marca 2019 o 10:46
Następny

Anita i Adrian świętują rocznicę ślubu

Anita i Adrian świętują rocznicę ślubu

To był ślub od pierwszego wejrzenia. Wciąż wyglądają na szczęśliwych. Zazdrościcie?

Zgłoś 21 vs 101

Komentarze (66)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
OSTRZEŻENIE ‧ [17.03.19, 11:22] Zgłoś

Napisałem, ale mnie ocenzurowaliście patafiany pudlowskie

Odpowiedz |
Udostępnij
87 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:47] Zgłoś

Sztuczny opis. Smieszy mnie, jak w programie czy innych wpisach, ona zwraca sie do niego 'mezu'. Prawie zawsze, jakby imienia nie mial. W kazdym razie powodzenia

Odpowiedz |
Udostępnij
70 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 14:11] Zgłoś

Znów te słupy reklamowe nudni już sa jak flaki z olejem

Odpowiedz |
Udostępnij
39 |
avatar goscia
OSTRZEŻENIE ‧ [17.03.19, 11:22] Zgłoś

Napisałem, ale mnie ocenzurowaliście patafiany pudlowskie

Odpowiedz |
Udostępnij
87 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 11:26] Zgłoś

Zasłany połtal

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 11:27] Zgłoś

Manipuullacja to norma na tym połtalu

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:18] Zgłoś

Rok po ślubie i już ciąża? To jesczce sielanka i krótki staż. Trzeba trochę pozyć.

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
KACZMAREK ‧ [17.03.19, 13:29] Zgłoś

Żal mi ich

Odpowiedz |
Udostępnij
-7 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:30] Zgłoś

Nie zazdroszczę ale kibicuje i życzę duuuuuużo szczęścia .

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:35] Zgłoś

Gratulację

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:38] Zgłoś

Na Pudlu jest cenzura i kazdy o tym wie,psa Brudzinskiego sie bojom i Ziebry

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:38] Zgłoś

Ładna i wydaje się zgodna para

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:39] Zgłoś

trzeba mieć coś z deklem, by iść do takiego patoprogramu :/

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:39] Zgłoś

No i fajnie :-)

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:42] Zgłoś

Takie wyznania niech pozostawi dla siebie i mężowi wyzna na osobiście a nie udostępnia .Pusta laska ,która poleciała na jego kasę.

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:43] Zgłoś

Przynajmniej nie pojechali do Dubaju.

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:47] Zgłoś

Sztuczny opis. Smieszy mnie, jak w programie czy innych wpisach, ona zwraca sie do niego 'mezu'. Prawie zawsze, jakby imienia nie mial. W kazdym razie powodzenia

Odpowiedz |
Udostępnij
70 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:53] Zgłoś

czy był anal?

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:54] Zgłoś

Pani Anitka nie do poznania

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 13:57] Zgłoś

dzisiaj na wirtulanej "Byli członkowie kasy SKOK Wołomin ścigają małżonków Dominikę Tajner-Wiśniewską i Michała Wiśniewskiego za niespłacone milionowe kredyty. Twierdzą, że znana para powinna się wstydzić, a nie wciąż brylować w mediach. "

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 14:01] Zgłoś

zboczeńce nie obnoście się

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 14:02] Zgłoś

Pierwsze dwa lata zawsze są super,dopiero po nich zauroczenie mija. Powodzenia i radości..

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 14:09] Zgłoś

żenada życzenia dla meza na Instagramie, bo osobiscie powiedzieć nie mozna. Wszystko na pokaz u nich

Odpowiedz |
Udostępnij
10 |
avatar goscia
Emm ‧ [17.03.19, 14:09] Zgłoś

Są piękni i widać, że szczęśliwi. Dużo radości i dalszych cudownych Rocznic.

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 14:11] Zgłoś

Znów te słupy reklamowe nudni już sa jak flaki z olejem

Odpowiedz |
Udostępnij
39 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 14:11] Zgłoś

operacje noska już zrobiła? gwiazda celebrytka i mężus placek ciapa

Odpowiedz |
Udostępnij
11 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 14:11] Zgłoś

Lans najważniejszy, rocznice sie obchodzi razem a nie na pokaz

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [17.03.19, 14:12] Zgłoś

Ale gosciu to taki typowy goguś nic ciekawego

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |