-26

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 08 Listopada 2018 o 09:45
Następny

Bachleda-Curuś wzięła udział w wyborach w USA

Bachleda-Curuś wzięła udział w wyborach w USA

Swoją aktywnością obywatelską pochwaliła się na Instagramie. Jak myślicie, na kogo zagłosowała?

Zgłoś 45 vs 19

Komentarze (72)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 11:44] Zgłoś

"Oooł, ju ar soł amerikan, its emejzin!" :P

a tak serio to typowa, fałszywa górolka, co za $ matkę by sprzedała, tfu!

Odpowiedz |
Udostępnij
188 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 15:10] Zgłoś

Dziewczyna jeszcze nic w życiu nie osiągnęła oprócz dziecka z Collinem i pieniędzy od niego.Dla kasy zrobi wszystko,nawet zrezygnuje z miłości. Pusta laska!

Odpowiedz |
Udostępnij
149 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 10:40] Zgłoś

Twarz muminka

Odpowiedz |
Udostępnij
105 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 15:31] Zgłoś

gość
gość
"Oooł, ju ar soł amerikan, its emejzin!" :P a tak serio to typowa, fałszywa górolka, co za $ matkę by sprzedała, tfu!
Jej matka jest milionerką podobnie jak wiekszość Bachledów. Połowa zakopanego do nich należy. Ich majątek liczy się na kilkaset milionów dolarów. Nawet Colin Farrel to przy nich ubogi irlandczyk.
ten majątek należy Bachledy brata ojca Alicji, nie myl osób jej ojciec pracował na placówkach i Alka urodziła się w Meksyku

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 15:35] Zgłoś

Ubrała czerwony sweterek więc niestety głosowała na republikanów.

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 15:35] Zgłoś

głupia żadnej kariery nie zrobiła tylko dała się wyroochać takiemu oszołomowi, pijakowi, babiarzowi i narkomanowi, który płaci wysokie alimenty, siedzi w tej Ameryce i udaje nie wiadomo kogo, w domu siedzi i to wszystko

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 15:59] Zgłoś

Widac po naklejce, ze na demokratów.

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 16:02] Zgłoś

gość
Dziewczyna jeszcze nic w życiu nie osiągnęła oprócz dziecka z Collinem i pieniędzy od niego.Dla kasy zrobi wszystko,nawet zrezygnuje z miłości. Pusta laska!
Sory nie kzda chce byc kirs domowa i matka3 dzieci w ciagu 3 lat

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 16:10] Zgłoś

Osiągnięcie tej pani to puszczanie się z facetami i udawanie aktorki .

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 16:11] Zgłoś

Nie mogę na nią patrzec ......beztalencie.....jedyne co jest wyszło to spotkanie z Collinem

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 16:18] Zgłoś

Ale Wy wszyscy jestescie wredni. Smutne i przerazajace. Skad tyle jadu? Zazdrosc? Frustracja?

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 16:27] Zgłoś

Ona jest śliczna:)

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 16:35] Zgłoś

gość
Dziewczyna jeszcze nic w życiu nie osiągnęła oprócz dziecka z Collinem i pieniędzy od niego.Dla kasy zrobi wszystko,nawet zrezygnuje z miłości. Pusta laska!
Co ? Zazdrość...typowa Zazdrość

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 16:44] Zgłoś

A tak já promujecie! Zrzekla sié polskiego obywatelstwa,wiec juz nie jest Polká.

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
Kasia ‧ [08.11.18, 16:48] Zgłoś

Debilu po naklejce nic nie widac bo wszystkie byly czerwono niebiesko białe....

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:13] Zgłoś

ona zna sie na polityce w stanach?haha

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:14] Zgłoś

amerykank z krwi i kosci...dobre!

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:16] Zgłoś

idz precz aktoreczko ze spalonego teatru....faceta sie uczepila,dziecko SOBIE zrobila(cwaniaczka wiedziala dobrze z kim zajsc w ciaze) i zadowolona z zycia,Wielka amerykanka

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:17] Zgłoś

bachleda kurwus

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:17] Zgłoś

gość
gość
"Oooł, ju ar soł amerikan, its emejzin!" :P a tak serio to typowa, fałszywa górolka, co za $ matkę by sprzedała, tfu!
gooraska dzicha z hali
bachleda kurwus

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:31] Zgłoś

Alicja, nie lubię już ciebie. Za Marcina.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:37] Zgłoś

Po co głosuje jak tu nie mieszka, suka

Odpowiedz |
Udostępnij
-6 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:41] Zgłoś

Tzn. nie obywatelstwo polskie?

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 17:53] Zgłoś

Dlaczego one wszystkie (Alka, Marinka etc.) wiecznie mają miny kota s********o na puszczy??? Na zdjęciach wyglądają jak cnotki niewydymki, a w rzeczywistości... Cóż

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 18:04] Zgłoś

gość
gość
"Oooł, ju ar soł amerikan, its emejzin!" :P a tak serio to typowa, fałszywa górolka, co za $ matkę by sprzedała, tfu!
Jej matka jest milionerką podobnie jak wiekszość Bachledów. Połowa zakopanego do nich należy. Ich majątek liczy się na kilkaset milionów dolarów. Nawet Colin Farrel to przy nich ubogi irlandczyk.
A co niby wchodzi w ta polowe hm?

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 18:31] Zgłoś

ww
a w naszych wyborach tez glosuje????? nasze powinny byc dla niej rownie wazne, skoro uwaza sie za Polke!
Oni całe lata tam żyja, a głosować też powinni tylko w tamtych wyborach. Tu niech się nam nie wtracają bo g.... maja tu do powiedzenia.

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 18:34] Zgłoś

Pewnie na PSL

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [08.11.18, 18:46] Zgłoś

gość
ww
a w naszych wyborach tez glosuje????? nasze powinny byc dla niej rownie wazne, skoro uwaza sie za Polke!
Oni całe lata tam żyja, a głosować też powinni tylko w tamtych wyborach. Tu niech się nam nie wtracają bo g.... maja tu do powiedzenia.
Dopóki ma się obywatelstwo, można i należy głosować. Nawet gdyby ktoś chciał, to nie jest łatwo się pozbyć polskiego paszportu. Polska pozostaje dziwnym ewenementem na świecie nie pozwalając zrezygnować z obywatelstwa po prostu na życzenie.

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |