21

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 14 Lutego 2017 o 17:17
Następny

Charlize "wi wi wi" Mystery o chłopaku: "Nie wyobrażam sobie życia bez niego"

Charlize "wi wi wi" Mystery o chłopaku: "Nie wyobrażam sobie życia bez niego"

"Bo dobrze jest być razem!" - zapewnia szafiarka w Walentynki.

Zgłoś 12 vs 33

Komentarze (35)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 00:04] Zgłoś

Hehehe Internety jej nie wybacza tego wi wi wi

Odpowiedz |
Udostępnij
150 |
avatar goscia
gość ‧ [14.02.17, 19:52] Zgłoś

Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D

Odpowiedz |
Udostępnij
133 |
avatar goscia
gość ‧ [14.02.17, 20:25] Zgłoś

gość
Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D
a co to znaczy???

Odpowiedz |
Udostępnij
101 |
avatar goscia
gość ‧ [14.02.17, 19:52] Zgłoś

Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D

Odpowiedz |
Udostępnij
133 |
avatar goscia
gość ‧ [14.02.17, 20:00] Zgłoś

chłopa brzydki.

Odpowiedz |
Udostępnij
-10 |
avatar goscia
gość ‧ [14.02.17, 20:23] Zgłoś

Fajnie napisała

Odpowiedz |
Udostępnij
17 |
avatar goscia
gość ‧ [14.02.17, 20:25] Zgłoś

gość
Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D
a co to znaczy???

Odpowiedz |
Udostępnij
101 |
avatar goscia
gość ‧ [14.02.17, 21:15] Zgłoś

Kundel wypomina jej ciągle jeden błąd, a ci "dziennikarze" pudla sami nawet po polsku nie potrafią dwóch zdań poprawnie sklecić. Nie jestem fanem tej blogerki, nie wiem, czym ona się zajmuje, ale po kilku latach już mnie to wypominanie jednego błędu nudzi

Odpowiedz |
Udostępnij
29 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 00:04] Zgłoś

Hehehe Internety jej nie wybacza tego wi wi wi

Odpowiedz |
Udostępnij
150 |
avatar goscia
WrednyDziennik ‧ [15.02.17, 00:10] Zgłoś

gość
chłopa brzydki.
Pokaż swojego. Jeżeli w ogóle jakiś Cię chciał.

Odpowiedz |
Udostępnij
17 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 00:13] Zgłoś

Tępa dzida.

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 00:15] Zgłoś

Szafiwiuwiu - No prawie jak Miu Miu, no ale nic mieszkam za granica od 9 lat I taka wymowa to nic w porownaniu dziczy ktora dokonuje inwazji na Europe (chinczycy (whaja just wa, Pakistan, pierdzistan, muslimstan) wiec moje dobra rada dajcie zyc tej dziewczynie

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 00:18] Zgłoś

Szafiwiuwiu - No prawie jak Miu Miu, no ale nic mieszkam za granica od 9 lat I taka wymowa to nic w porownaniu dziczy ktora dokonuje inwazji na Europe (chinczycy (whaja just wa, Pakistan, pierdzistan, muslimstan) wiec moje dobra rada dajcie zyc tej dziewczynie Ciula zrozimiecie

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 00:52] Zgłoś

gośćgość
gość
Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D
a co to znaczy???
gość
Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D
a co to znaczy???
i ja! ja też chcę wiedzieć! XD

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 00:57] Zgłoś

Wszystko razem, tylko sex uprawiają osobno :D

Odpowiedz |
Udostępnij
16 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 00:58] Zgłoś

Wiwiwwiwiwiwwi

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 01:04] Zgłoś

Pamietam jak kiedys napisała recenzje filmu, ktora była po prostu streszczeniem. Dziewczyny w komentarzach próbowały zwrócić jej uwagę zeby poprawiła. Ale ona uparcie broniła sie mowiac "to moja opinia i ty mozesz miec inna". Serio, to było zwykle streszczenie, nie było nawet jednego zdania w stylu " aktor dobrze zagrał/ muzyka super". Przestałam obserwować jej bloga. Nie każdy musi znać Angielski ale brak wiedzy o formie pisemnej z podstawówki to lekkie przegięcie.

Odpowiedz |
Udostępnij
17 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 01:05] Zgłoś

Pamietam jak kiedys napisała recenzje filmu, ktora była po prostu streszczeniem. Dziewczyny w komentarzach próbowały zwrócić jej uwagę zeby poprawiła. Ale ona uparcie broniła sie mowiac "to moja opinia i ty mozesz miec inna". Serio, to było zwykle streszczenie, nie było nawet jednego zdania w stylu " aktor dobrze zagrał/ muzyka super". Przestałam obserwować jej bloga. Nie każdy musi znać Angielski ale brak wiedzy o formie pisemnej z podstawówki to lekkie przegięcie.

Odpowiedz |
Udostępnij
12 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 03:21] Zgłoś

gośćgość
Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :DJej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D
Albo też "mientowym ksienciem" :P :P

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 03:23] Zgłoś

gość
gośćgość
gość
Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D
a co to znaczy???
gość
Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D
a co to znaczy???
i ja! ja też chcę wiedzieć! XD
Woah, kiedy to było! :P Jeszcze chyba z forum na Wizaż (o ile dobrze pamiętam) to się wzięło.

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 04:13] Zgłoś

wstrętne ohydne zwyrodnialce

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 07:04] Zgłoś

gośćgość
Jej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :DJej chłopak przez jej "sympatyków" nazywany jest miętowym księciem :D
Ale dlaczego miętowy akurat?

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
lila lu ‧ [15.02.17, 07:25] Zgłoś

Co oni tu robią?! Przecież nikt sie nimi nie interesuje

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 07:47] Zgłoś

lila lu
Co oni tu robią?! Przecież nikt sie nimi nie interesuje
naturalne futro

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 08:31] Zgłoś

To ona?!?!?!?! :/

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
Mag ‧ [15.02.17, 08:38] Zgłoś

Nudni jak flaki z olejem. A On jest mocno zniewieściały:).

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [15.02.17, 09:56] Zgłoś

Co to jest ten miętowy książę ? Serio istnieje takie określenie czy to jakaś zarzutka?

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
lola ‧ [15.02.17, 10:37] Zgłoś

czy nie macie wrazenia, ze to pseudo jak dla gwiazdki porno?

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |