47

Poprzedni
Dodał/a: kajss kajss, 24 Maja 2018 o 11:25
Następny

Ewa Farna ćwiczy z Eweliną Lisowską

Ewa Farna ćwiczy z Eweliną Lisowską

Farna zapobiegliwie schowała się za Eweliną.
Która chce dorównać której?

Zgłoś 10 vs 57

Komentarze (24)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:01] Zgłoś

Farna ma świetne poczucie humoru i nie musi się chować za Lisowską. One się lubią i jak widać świetnie się razem bawią - pozdrawiam

Odpowiedz |
Udostępnij
173 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:05] Zgłoś

trenink?....

Odpowiedz |
Udostępnij
59 |
avatar goscia
Co nie ‧ [24.05.18, 17:01] Zgłoś

wyzej tego buta bo slabo fota wyszla :)

Odpowiedz |
Udostępnij
47 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 11:29] Zgłoś

Upozowane monidło pod reklamę butów z hasztaga.

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
Co nie ‧ [24.05.18, 17:01] Zgłoś

wyzej tego buta bo slabo fota wyszla :)

Odpowiedz |
Udostępnij
47 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:01] Zgłoś

Farna ma świetne poczucie humoru i nie musi się chować za Lisowską. One się lubią i jak widać świetnie się razem bawią - pozdrawiam

Odpowiedz |
Udostępnij
173 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:05] Zgłoś

trenink?....

Odpowiedz |
Udostępnij
59 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:11] Zgłoś

Dobrze się za siebie wzięła. Biorę z niej przykład i idę na siłkę !!

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:14] Zgłoś

gość
trenink?....
ano, tak jest po czesku

Odpowiedz |
Udostępnij
13 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:15] Zgłoś

Tylko Farna!!! :*

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:28] Zgłoś

Dawaj Farna.. Sliczna jestes, jak zgubilem kilka kilo bedzie git

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:35] Zgłoś

Brawo Ewa najwazniejsza jest zabawa.

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:36] Zgłoś

Nie posądzałabym Ewy Farnej o to, że będzie się zadawała z ta obrzydliwą lisowską. Pani Ewo to kompromitacja dla Pani takie koleżeństwo.

Odpowiedz |
Udostępnij
-9 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:44] Zgłoś

Nikt nigdy nie wchodzi na pudelka x

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 17:47] Zgłoś

gość
trenink?....
To po czesku :)

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 18:01] Zgłoś

gość
trenink?....
Tak trenink dla jaj sie tak pisze nie czaisz ?

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 19:42] Zgłoś

gość
gość
trenink?....
Tak trenink dla jaj sie tak pisze nie czaisz ?
pirzmy dla yay kaszde swowo, bedzi bardzij git

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 20:43] Zgłoś

Serio? Trenink?? Farna ja pierdziu

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 21:13] Zgłoś

Bo Farna jest gruba

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 21:39] Zgłoś

nie uda jej się schować jest za gruba

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 21:54] Zgłoś

Trenink ;)

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 21:57] Zgłoś

#treninK ???

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 23:37] Zgłoś

Po czesku tenink to trening;)

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [24.05.18, 23:46] Zgłoś

Czemu Farna ćwiczy, przeziez Ona jest TAKA DUMNA z swojej wielkiej du*y.....

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [25.05.18, 04:03] Zgłoś

A gdzie ma drugą nogę , tak stanela ze to wygląda jak by miała buty innego koloru. A to Ewa z tyłu

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
Ternink ‧ [25.05.18, 09:34] Zgłoś

gość
trenink?....
Treninik to po czesku trening, a ze jest ambasadorka Nike w Czechach to dała taki hastag.

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [25.05.18, 21:18] Zgłoś

Kamil !!!! Brawo !!!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |