46

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 02 Października 2016 o 21:10
Następny

Grzegorz Turnau popiera protestujące kobiety

Grzegorz Turnau popiera protestujące kobiety

Do grona gwiazd popierających strajk kobiet i "Czarny protest" dołączył Grzegorz Turnau. Ojciec Antoniny Turnau dał się sfotografować z kartką z odręcznie napisanym gestem poparcia.

Zgłoś 8 vs 54

Komentarze (25)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [02.10.16, 22:33] Zgłoś

Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.

Odpowiedz |
Udostępnij
29 |
avatar goscia
jurand ‧ [02.10.16, 22:43] Zgłoś

Każdy trzeźwo myślący człowiek przyzna, że ustawa aborcyjna powinna zostać nietknięta. To jest jedno z niewielu osiągnięć poprzednich ekip rządzących.

Odpowiedz |
Udostępnij
21 |
avatar goscia
gość ‧ [02.10.16, 21:23] Zgłoś

SUPER !!! :D

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [02.10.16, 21:23] Zgłoś

SUPER !!! :D

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [02.10.16, 22:33] Zgłoś

Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.

Odpowiedz |
Udostępnij
29 |
avatar goscia
jurand ‧ [02.10.16, 22:43] Zgłoś

Każdy trzeźwo myślący człowiek przyzna, że ustawa aborcyjna powinna zostać nietknięta. To jest jedno z niewielu osiągnięć poprzednich ekip rządzących.

Odpowiedz |
Udostępnij
21 |
avatar goscia
ju ken dens ‧ [02.10.16, 22:47] Zgłoś

Szanowny artysto, małżeństwo swojej 28-letniej córeczki z 66-letnim dziadkiem też popierasz?

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 00:07] Zgłoś

I ja to szanuje. Nie patrząc jak odbije się to na fanach, na sprzedaży płyt koncertów zabrał głos w istotnej sprawie, a nie jak ten plastuś Maślak, który nie będzie się wypowiadał na trudne tematy, bo boi się komukolwiek narazić. Nie popieram aborcji stosowanej jako zamiennik antykoncepcji, nie popieram całkowitego dostępu do aborcji, ale obecna ustawa jest ok. Zaostrzenie przepisów to zagrożenie dla kobiet: ciąże pozamaciczne też będą utrzymywane? Lekarze będą się bali usuwać martwe ciąże co może skutkować tym, że w wyniku powikłań kobieta pozostanie bezpłodna, nie dość że dramat poronienia, to jeszcze skazywanie jej na brak dzieci w przyszłości. Ludzie oceniają to w sposób zero- jedynkowy. Popierasz aborcję to popierasz zabijanie dzieci a to tak nie działa, Zaostrzenie ustawy niesie za sobą szereg konsekwencji. W przypadku zagrożenia życia kobiety kto dał moralne prawo skazywać ją na śmierć? To jest chore. Inną kwestią jest sprawa chorych dzieci- w gruncie rzeczy nie powinno się odbierać im szansy na życie tylko dla tego, że są gorsze rodzice jeśli nie czują się na siłach mogą nie podejmować się opieki nad nimi, ale PARADOKSEM W TYM KRAJU JEST, ŻE BRONI SIĘ PŁODÓW, A URODZONYM JUŻ DZIECIOM ODMAWIA PRAWA DO LECZENIA SKAZUJĄC NA ŚMIERĆ. CZEMU PRYWATNI LUDZIE MUSZĄ ZBIERAĆ NA LECZENIE DZIECI, KTÓRE MAJĄ SZANSE ŻYĆ, A KTÓRYM PAŃSTWO KAZAŁO UMIERAĆ. ODMAWIAJĄC REFUNDACJI LECZENIA.

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
klient ‧ [03.10.16, 00:43] Zgłoś

Żyd się będzie tu szarogęsił. Grzesiu Turnale, naucz się najpierw ludzi w sklepie szanować. Bo jak ludzi dorosłych nie szanujesz to co mówić o dziecku w brzuchu własnej matki.

Odpowiedz |
Udostępnij
-7 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 00:44] Zgłoś

Boi sie, ze zostanie dziadkiem dziecka dziadka Kondrata?

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
Wojtek ‧ [03.10.16, 00:48] Zgłoś

gość
Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.
Nie, nie każdy i nie musi, coś Ci się uroiło, każda dorosła osoba jest autonomiczną jednostką

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 00:48] Zgłoś

jurand
Każdy trzeźwo myślący człowiek przyzna, że ustawa aborcyjna powinna zostać nietknięta. To jest jedno z niewielu osiągnięć poprzednich ekip rządzących.
No i tak bedzie:) Jeszcze sp.JPII ja przyklepywać. Ale komuś zadyma potrzebna, to i ludzie dali sie nakręcić.

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
Wojtek ‧ [03.10.16, 00:49] Zgłoś

klient
Żyd się będzie tu szarogęsił. Grzesiu Turnale, naucz się najpierw ludzi w sklepie szanować. Bo jak ludzi dorosłych nie szanujesz to co mówić o dziecku w brzuchu własnej matki.
Otóż to, zaczyna mnie to wkurwiać najpierw żydówa Peszkowa mówi do Polek skrobajcie się ile się da, a myśli - nas żydów musi być jak najwięcej

Odpowiedz |
Udostępnij
-6 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 00:52] Zgłoś

gość
I ja to szanuje. Nie patrząc jak odbije się to na fanach, na sprzedaży płyt koncertów zabrał głos w istotnej sprawie, a nie jak ten plastuś Maślak, który nie będzie się wypowiadał na trudne tematy, bo boi się komukolwiek narazić. Nie popieram aborcji stosowanej jako zamiennik antykoncepcji, nie popieram całkowitego dostępu do aborcji, ale obecna ustawa jest ok. Zaostrzenie przepisów to zagrożenie dla kobiet: ciąże pozamaciczne też będą utrzymywane? Lekarze będą się bali usuwać martwe ciąże co może skutkować tym, że w wyniku powikłań kobieta pozostanie bezpłodna, nie dość że dramat poronienia, to jeszcze skazywanie jej na brak dzieci w przyszłości. Ludzie oceniają to w sposób zero- jedynkowy. Popierasz aborcję to popierasz zabijanie dzieci a to tak nie działa, Zaostrzenie ustawy niesie za sobą szereg konsekwencji. W przypadku zagrożenia życia kobiety kto dał moralne prawo skazywać ją na śmierć? To jest chore. Inną kwestią jest sprawa chorych dzieci- w gruncie rzeczy nie powinno się odbierać im szansy na życie tylko dla tego, że są gorsze rodzice jeśli nie czują się na siłach mogą nie podejmować się opieki nad nimi, ale PARADOKSEM W TYM KRAJU JEST, ŻE BRONI SIĘ PŁODÓW, A URODZONYM JUŻ DZIECIOM ODMAWIA PRAWA DO LECZENIA SKAZUJĄC NA ŚMIERĆ. CZEMU PRYWATNI LUDZIE MUSZĄ ZBIERAĆ NA LECZENIE DZIECI, KTÓRE MAJĄ SZANSE ŻYĆ, A KTÓRYM PAŃSTWO KAZAŁO UMIERAĆ. ODMAWIAJĄC REFUNDACJI LECZENIA.
Co za brednie:))))) chcesz powiedzieć, ze lewacki Turnau idzie pod prąd prawicowym fanom, a nie na rączkę lewackim?:) oczekiwany jest wzrost sprzedaży.... Nie odwracaj kota ogonem...

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 01:15] Zgłoś

Nie mam jeszcze dzieci, ale jeśli ustawa antyaborcyjna wejdzie w życie, nigdy w tym kraju nie zdecyduję sie na ciąże. Jestem kobietą i też człowiekiem, mam takie same prawa do życia i zdrowia, jak rozwijający się we mnie płod. Nie jestem tylko inkubatorem, mam prawo do bezpiecznego przebiegu ciąży, leczenia w jej trakcie, ratowania mojego życia, gdy będzie ono zagrożone. Nie chcę gry w rosyjską ruletkę, żyć w strachu przez 9 miesięcy, czy wszystko ze mną i dzieckiem będzie w porządku !! Nie chcę się obawiać, że w razie traumy jaką jest poronienie zamiast uzyskać wsparcie i pomoc, będę pod ostrzałem wszystkich, traktowana jak sprawczyni mordu. Politycy PIS nie uśmiercajcie kobiet, nie skazujcie nas na życie w ciągłym strachu!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 01:27] Zgłoś

Wg kosciola katolickiego kobieta nadaje sie chyba tylko do plodzenia dzieci i siedzenia cicho, albo do sprzatania kosciola za darmo i sponsorowania sekciarzy typu rydzyk. Ewentualnie do plodzenia na potege i bez opamietania nowych wyznawcow jak krolica. A jak przy tym umrze to jeszcze zarobia na pogrzebie. Wstyd nalezec do kosciola. Moze zostane protestantka - pastorzy maja zony, kobiety moga byc pastorami. A u nas sredniowiecze katofaszysci i 1% dochodu narodowego przekazywany rocznie kosciolowi

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 01:31] Zgłoś

Ja opanowuje naturalne metody antykoncepcji bo kto wie, może za pół roku rząd zakaże pigułek i prezerwatyw, a w kraju, gdzie moje dziecko nie będzie miało szans na nowoczesne leczenie, na operacje wewnątrzmaciczne, które często ratują życie maluchom, w kraju, gdzie po poronieniu zamiast pomocy otrzymam oskarżenia, w kraju gdzie nie będę czula się bezpiecznie podczas ciąży, w kraju, który odmawia chorym dzieciom prawa do leczenia i skazuje je na śmiecs JA DZIECI RODZIC NIE BĘDĘ, Z POCZUCIA TROSKI O TE DZIECI

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 05:56] Zgłoś

Brawo! Precz z PiSem i rządami tej szydło ! To przerażajace,ze rzad jest wrogiem kobiet!

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 11:43] Zgłoś

Wojtek
gość
Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.
Nie, nie każdy i nie musi, coś Ci się uroiło, każda dorosła osoba jest autonomiczną jednostką
Masz rację nie każdy mężczyzna, tylko rozumny i kochający. Nie każdy się na to określenie załapuje

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
Wojtek ‧ [03.10.16, 13:46] Zgłoś

gość
Wojtek
gość
Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.
Nie, nie każdy i nie musi, coś Ci się uroiło, każda dorosła osoba jest autonomiczną jednostką
Masz rację nie każdy mężczyzna, tylko rozumny i kochający. Nie każdy się na to określenie załapuje
Rozumny i kochający zabijania dziecka nie poprze, to jest oczywiste, chyba próbujesz redefiniować pojęcia - rozumny i kochający

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 14:25] Zgłoś

chłop całkiem całkiem ;)

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 16:17] Zgłoś

Wojtek
gość
Wojtek
gość
Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.
Nie, nie każdy i nie musi, coś Ci się uroiło, każda dorosła osoba jest autonomiczną jednostką
Masz rację nie każdy mężczyzna, tylko rozumny i kochający. Nie każdy się na to określenie załapuje
Rozumny i kochający zabijania dziecka nie poprze, to jest oczywiste, chyba próbujesz redefiniować pojęcia - rozumny i kochający
Niczego nie próbuję redefiniować. Może tu być tylko jeden wyjątek, jeśli mężczyzna bardziej kocha zarodek niż swoją ukochaną. Tylko czy można go wtedy nazwać rozumnym? :)

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
Wojtek ‧ [03.10.16, 17:19] Zgłoś

gość
Wojtek
gość
Wojtek
gość
Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.
Nie, nie każdy i nie musi, coś Ci się uroiło, każda dorosła osoba jest autonomiczną jednostką
Masz rację nie każdy mężczyzna, tylko rozumny i kochający. Nie każdy się na to określenie załapuje
Rozumny i kochający zabijania dziecka nie poprze, to jest oczywiste, chyba próbujesz redefiniować pojęcia - rozumny i kochający
Niczego nie próbuję redefiniować. Może tu być tylko jeden wyjątek, jeśli mężczyzna bardziej kocha zarodek niż swoją ukochaną. Tylko czy można go wtedy nazwać rozumnym? :)
Mężczyzna kocha obojga. Nie wartościowuje, a poza tym nie bardzo wiem co w tym wszystkim ma miłość skoro życie kobiety jest ratowane nawet kosztem dziecka?

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [03.10.16, 22:54] Zgłoś

Wojtek
gość
Wojtek
gość
Wojtek
gość
Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.
Nie, nie każdy i nie musi, coś Ci się uroiło, każda dorosła osoba jest autonomiczną jednostką
Masz rację nie każdy mężczyzna, tylko rozumny i kochający. Nie każdy się na to określenie załapuje
Rozumny i kochający zabijania dziecka nie poprze, to jest oczywiste, chyba próbujesz redefiniować pojęcia - rozumny i kochający
Niczego nie próbuję redefiniować. Może tu być tylko jeden wyjątek, jeśli mężczyzna bardziej kocha zarodek niż swoją ukochaną. Tylko czy można go wtedy nazwać rozumnym? :)
Mężczyzna kocha obojga. Nie wartościowuje, a poza tym nie bardzo wiem co w tym wszystkim ma miłość skoro życie kobiety jest ratowane nawet kosztem dziecka?
Oboje :) Krótkie pytanie Wojtku - jesteś za zachowaniem dotychczasowego tzw. kompromisu, czy za zaostrzeniem ustawy antyaborcyjnej? Przyznam szczerze, że nie jestem w stanie zrozumieć jak na starcie można kochać jednakowo swoją kobietę i zarodek, ale w końcu są na świecie rzeczy, które się filozofom nie śniły. Jesteś pewien, że życie kobiety będzie zawsze ratowane kosztem życia płodu? Pamiętaj że tam jest słowo klucz "może"...które daje morze możliwości i interpretacji. Obyś nigdy nie został postawiony przed takim wyborem, albo jeszcze gorzej, kiedy tego wyboru nie będzie. :)

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
księżna Kate ‧ [05.10.16, 20:20] Zgłoś

Wojtek
klient
Żyd się będzie tu szarogęsił. Grzesiu Turnale, naucz się najpierw ludzi w sklepie szanować. Bo jak ludzi dorosłych nie szanujesz to co mówić o dziecku w brzuchu własnej matki.
Otóż to, zaczyna mnie to wkurwiać najpierw żydówa Peszkowa mówi do Polek skrobajcie się ile się da, a myśli - nas żydów musi być jak najwięcej
Jesteście obłąkani i ziejecie nienawiścią. Szkoda mi was

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
księżna Kate ‧ [05.10.16, 20:23] Zgłoś

gość
Boi sie, ze zostanie dziadkiem dziecka dziadka Kondrata?
Ależ żenująca wypowiedź

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [09.10.16, 02:59] Zgłoś

gość
Nie mam jeszcze dzieci, ale jeśli ustawa antyaborcyjna wejdzie w życie, nigdy w tym kraju nie zdecyduję sie na ciąże. Jestem kobietą i też człowiekiem, mam takie same prawa do życia i zdrowia, jak rozwijający się we mnie płod. Nie jestem tylko inkubatorem, mam prawo do bezpiecznego przebiegu ciąży, leczenia w jej trakcie, ratowania mojego życia, gdy będzie ono zagrożone. Nie chcę gry w rosyjską ruletkę, żyć w strachu przez 9 miesięcy, czy wszystko ze mną i dzieckiem będzie w porządku !! Nie chcę się obawiać, że w razie traumy jaką jest poronienie zamiast uzyskać wsparcie i pomoc, będę pod ostrzałem wszystkich, traktowana jak sprawczyni mordu. Politycy PIS nie uśmiercajcie kobiet, nie skazujcie nas na życie w ciągłym strachu!!!
Twój post doskonale i w całej rozciągłości pokazuje, że protestujące panie nie wiedziały przeciwko czemu protestują i poszły jak stado baranów, ew. "głupich krów" za kłamliwymi hasłami lewaków. Tysiąc razy było powtarzane przez autorów projektu i prawicowe media, że te rzeczy nie będą zagrożone, ale nie - lewaki swoje, a stado baranów za nimi.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
slaw ‧ [18.12.17, 11:08] Zgłoś

gośćgość
Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.Każdy rozumny i kochający swoje kobiety (żonę, córkę, kochankę, dziewczynę etc.) mężczyzna, musi poprzeć ten protest, i kobiety, które walczą o prawo wyboru. O nic więcej, tylko o prawo wyboru.
o prawo wyboru miedzy zabiciem dziecka a nie.Dziecku juz nikt takiego prawa nie da .

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |