6

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 16 Czerwca 2018 o 13:08
Następny

Iga Lis wyleguje się na meksykańskim hamaku

Iga Lis wyleguje się na meksykańskim hamaku

Prosto z Grecji poleciała do Meksyku. Żyć nie umierać?


Iga Lis wyleguje się na meksykańskim hamaku
Tagi:
Zgłoś 33 vs 39

Komentarze (98)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [16.06.18, 14:10] Zgłoś

Straszne t... pudel reklamuje czerwone bahory resortowych i po co??
Żeby zwykły kowalski miał gulę?. Ta laska nie jest lepsza od innych.
A buja się na tej palmie za kradzione przez tatusia z tvp.

Odpowiedz |
Udostępnij
299 |
avatar goscia
gość ‧ [16.06.18, 22:09] Zgłoś

Panna nikt.

Odpowiedz |
Udostępnij
259 |
avatar goscia
gość ‧ [16.06.18, 22:09] Zgłoś

Resortowy nastepny bachor bedzie wepchany do tv

Odpowiedz |
Udostępnij
239 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:01] Zgłoś

A kto to k...a jest ??? Warto o tym pisać.

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:07] Zgłoś

Odpoczywa po maturze. To co ma robić?

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:13] Zgłoś

Modelka...dobre sobie.nogi ma mega krótkie...I ta mina

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:13] Zgłoś

Modelka...dobre sobie.nogi ma mega krótkie...I ta mina

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:22] Zgłoś

Zwykla zlewnie na ciapata sperme i nic wiecej

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:24] Zgłoś

Jej stary zarabial w telewizji PO 70 tysiecy tygodniowo,maja ogromne miliony na koncie i tetz stac ich na lezenie pod palmami

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:26] Zgłoś

gość
Myślę, że obie Lisowny to ambitne i pracowite dziewczyny. Po rodzicach. Rusin uwielbiam a Lis też jest ok. Myślę że ich córki muszą być naprawdę w porządku. A Idze życzę udanego wypoczynku ;)
Lisówna daj spokój .

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:28] Zgłoś

A niech się wyleguje. Po maturze odpoczynek.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:44] Zgłoś

Jakis robinson cruzoe czy tam jakis hemingway ja posuwa,co za wstyd!

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:45] Zgłoś

Lis bedzie miol ciapate wnuki

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 00:57] Zgłoś

Meksyk jest beznadziejny, obym tam nigdy więcej nie była

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 01:49] Zgłoś

Jak ją stać niech lata one z siostrą chyba mają podwójne obywatelstwa bo rodzine w USA

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 02:38] Zgłoś

Brzydka jak maddddka...

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 03:54] Zgłoś

Co by z tymi wszystkimi pustakami bylo gdyby nie mogly sie chwalic na instagramie ich zycie straciko by sens

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 04:35] Zgłoś

A ja cały miesiąc pracuje za 1500 :(

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 04:54] Zgłoś

Chętnie bym ją w*******a z tego chamaka na glebę Haha córeczka Lisów pusta

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 05:03] Zgłoś

To najtanszy okres na wyjazd. Teraz sa najnizsze ceny bo rok szkolny sie jeszcze nie skonczyl .Luksus z przeceny

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
elo ‧ [17.06.18, 05:21] Zgłoś

a po kiego uja wszystko na fb albo istg daje a potem palcz cale zycie wywalaja na publike a kogo te bahory obchodza

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 05:46] Zgłoś

Współczuję jej tam o tej porze roku nie jest fajnie ;)

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 06:40] Zgłoś

Następna pusta nastolatka nic nie robi a wszystko ma

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 07:13] Zgłoś

Wszystkie dzieci celebrytów to patologia . Jak skończą się tatusia pieniądze niewiadomego pochodzenia, znajdzie się laska na dnie .

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 07:20] Zgłoś

Żałowałam trochę Kingi jak ją Lis zostawił ale teraz myślę, że oni wszyscy siebie warci , zadufana w sobie patologia, która dzieci nie umie wychować . Niech ich wszystkich diabli wezmą .

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 08:05] Zgłoś

gość
Dojna zmiana, czyli "wystarczy nie kraść": miliony wydane na Rydzyka, kawior, prywatne przeloty samolotami i wizaż (o kasie dla patoli i dzieciorobów nie wspominam). Czujecie się wystarczająco wyrooohani, czy to mało? :P
A ktoś ci zabrania mieć dzieci? Z kimś twojego pokroju nie powinnam nawet rozmawiać. Nie masz za grosz szacunku do kobiet, które rodzą dzieci. Rodzice o ile ich masz, muszę być z ciebie dumni.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 08:14] Zgłoś

gość
Co za korniszon z baleronowatymi nogami buja się za kasę obrzydliwego tatusia. Starzy załatwią potem u Miszczaka ciekawą,płatną robotę. Po prostu mam na wymioty widząc ich -obojetnie gdzie.
Najśmieszniejsze jest to, że musieli od gówniaka płacić jej za szkołę, żeby to to w ogóle cokolwiek skończyło ;)

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 08:16] Zgłoś

gość
Jak ją stać niech lata one z siostrą chyba mają podwójne obywatelstwa bo rodzine w USA
Musiałyby się urodzić w Hameryce, żeby mieć obywatelstwo

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |