-14

Poprzedni
Dodał/a: peakyblinder peakyblinder, 08 Stycznia 2018 o 19:47
Następny

Jessica Ziółek na wakacjach w Dubaju

Jessica Ziółek na wakacjach w Dubaju

Dobrze się prezentuje w stroju kąpielowym?

Zgłoś 30 vs 16

Komentarze (56)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
gość ‧ [08.01.18, 19:49] Zgłoś

A ta od czego ma wakacje? Od zakupów w luksusowych butikach i od lansowania sie na drogich torebkach? Zenujace sa te wszystkie dziewczyny bogatych chłopców od kopania pilki

Odpowiedz |
Udostępnij
173 |
avatar goscia
gość ‧ [08.01.18, 20:20] Zgłoś

Do roboty pojechała ☺

Odpowiedz |
Udostępnij
139 |
avatar goscia
gość ‧ [08.01.18, 21:59] Zgłoś

#dżesikaZetStajl i wszystko jasne

Odpowiedz |
Udostępnij
89 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 11:47] Zgłoś

Nic to nie robi tylko tyłkiem swieci

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 11:48] Zgłoś

To tylko świadczy o inteligencji piłkarzy ładna ma być ale mądra już nie

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 11:49] Zgłoś

Nie chodzi o to ze jeździ ma pieniądze Ok ale co poza tym robi

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 12:27] Zgłoś

no tak ten co to tylko więzadła zrywać umie wysłał starą do roboty

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 12:38] Zgłoś

Po co lansować tak pusta ,tępa i brzydka dziewoje u której ładna jest tylko dupa ...

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 12:45] Zgłoś

Sa tak piekne inne miejsca na wakacje ze nie rozumiem dlaczego wszyscy pchaja sie do tego Dubaju.Wychadzac z hotelu trzeba uwazac co sie ubralo zeby nie urazic,na plaze w dresie,jedyne co fajne to zakupy oddzielne dla pan i panow i to jedyna zaleta jaka widze.

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 12:46] Zgłoś

gość
To tylko świadczy o inteligencji piłkarzy ładna ma być ale mądra już nie
Arek nie jest inteligentny, a jego panna nie jest ładna (mądra też zresztą nie jest ;D)

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 12:48] Zgłoś

gość
Sa tak piekne inne miejsca na wakacje ze nie rozumiem dlaczego wszyscy pchaja sie do tego Dubaju.Wychadzac z hotelu trzeba uwazac co sie ubralo zeby nie urazic,na plaze w dresie,jedyne co fajne to zakupy oddzielne dla pan i panow i to jedyna zaleta jaka widze.
Pchają się do tego Dubaju tylko nowobogaccy, bo to MODNE wśród pustaków. Każdy kto ma parę groszy chce pokazać, że ma, bo go stać. Wiocha i słoma z klapków.

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 13:05] Zgłoś

Zrobienie dobrego BJ zestresowanemu kopaczowi piłki to wcale nie jest lekka praca xDDD

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 13:12] Zgłoś

Chyba WAGina...

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
emila ‧ [09.01.18, 13:23] Zgłoś

hehe jak ja bym chciala tak sobie 4-5 razy w roku jeżdzić na dwutygodniowe wakacje, no już trudno, schudłabym do tych modnych strojów kąpielowych ze slimunox, niech stracę! Ale ja też chcę na wakacje:(((

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gosc ‧ [09.01.18, 13:53] Zgłoś

nie wiem co oni maja z tymi krajami arabskimi zamiast dorabiac swoich dorabiaja wroga !

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 13:54] Zgłoś

sponsor płaci to celebryctwo jedzie

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 14:14] Zgłoś

Pojechała pieniążki zarobić ???

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 14:38] Zgłoś

Bez kitu w nastepnym życiu chce być dziewczyną piłkarza, a co, przynajmniej będe miała fajne życie!

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 14:40] Zgłoś

gość
gośćgość
A ta od czego ma wakacje? Od zakupów w luksusowych butikach i od lansowania sie na drogich torebkach? Zenujace sa te wszystkie dziewczyny bogatych chłopców od kopania pilkiA ta od czego ma wakacje? Od zakupów w luksusowych butikach i od lansowania sie na drogich torebkach? Zenujace sa te wszystkie dziewczyny bogatych chłopców od kopania pilki
Oj kogoś boli, że musi zapierdzielać a Ona nie? :D Ahh ta zawiść. Weź sie do roboty i pracuj na swoje zamiast płakać że inni mają lepiej ;)
Albo znajdź znanego sportowca!

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 14:48] Zgłoś

Co chwilę inny strój kąpielowy marnujesz k***a materiał

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 14:49] Zgłoś

Brzydka bez klasy niech odpoczywa całe życie to robi to jej jedynie wychodzi

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 14:51] Zgłoś

Niedługo od tej tapety będzie miała skórę jak worek od ziemniaków pójdzie do sekretów chirurgii zrobi botoks i będzie wyglądać jak kaczka

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 14:52] Zgłoś

Emerytura zerowa będzie

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
Mmm ‧ [09.01.18, 16:16] Zgłoś

Kolejny geniusz i piękność po przeróbkach.Rzygam

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 16:48] Zgłoś

Albo dupa albo wary w dziubek.Lansiara.

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 17:52] Zgłoś

Promocja jakaś ze wszyscy wybierają Dubaj

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 19:11] Zgłoś

Brzydka

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.18, 19:12] Zgłoś

Tam wszyscy jedziecie na lewą a ona przynajmniej rozkręciła biznes a ta Jessica to bez wyksztalcenia próbuje się wybić na chłopaku marnuje jego pieniądze na nowe ubrania.....

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |