50

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 15 Maja 2017 o 20:44
Następny

Kasia Moś podsumowała udział w Eurowizji: "Lczyłam na wyższe miejsce w finale"

Kasia Moś podsumowała udział w Eurowizji: "Lczyłam na wyższe miejsce w finale"

"Dzisiaj (po pierwszej od dawna przespanej nocy ) targają mną mieszane uczucia" - wyznaje wokalistka reprezentująca Polskę.


Kasia Moś podsumowała udział w Eurowizji: "Lczyłam na wyższe miejsce w finale"
Zgłoś 2 vs 52

Komentarze (72)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
gość ‧ [15.05.17, 22:29] Zgłoś

gość
Gdyby pojechała z "Stłuczka się każdemu może przytrafić. Link 4 pierwszą wybaczy ci" na pewno zajęłaby wyższą lokatę :D (taki żart)
Żart, ale coś w tym jest. Sami w domu żartowaliśmy, że tak przebojową piosenkę (Link4) warto było zaprezentować światu, a przynajmniej Europie. Z tymi sukienkami, parasolkami, chórkiem. Kto wie..;)

Odpowiedz |
Udostępnij
120 |
avatar goscia
gość ‧ [15.05.17, 21:09] Zgłoś

Gdyby pojechała z "Stłuczka się każdemu może przytrafić. Link 4 pierwszą wybaczy ci" na pewno zajęłaby wyższą lokatę :D (taki żart)

Odpowiedz |
Udostępnij
83 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 20:06] Zgłoś

qi oZnalazlem fajna strone z wyprzedażami od komorników: DYSKONT.GA☺ wszystko od 1zl, ja kupilem macbooka za 260zl :) jodowy jalowe filuje lekkie kazalo cedzak dudkow kiwnacuotemi gniewa mlynek

Odpowiedz |
Udostępnij
45 |
avatar goscia
gość ‧ [15.05.17, 21:09] Zgłoś

Gdyby pojechała z "Stłuczka się każdemu może przytrafić. Link 4 pierwszą wybaczy ci" na pewno zajęłaby wyższą lokatę :D (taki żart)

Odpowiedz |
Udostępnij
83 |
avatar goscia
gość ‧ [15.05.17, 22:19] Zgłoś

Od początku było wiadome,ze z ta piosenka nie ma żadnych szans. Starała sie,pokazała nawet biust ale nie przekonała ani publiki ani jurorów. Teraz przepadnie,jak inne odpady z poprzednich Eurowizji

Odpowiedz |
Udostępnij
14 |
avatar goscia
gość ‧ [15.05.17, 22:29] Zgłoś

gość
Gdyby pojechała z "Stłuczka się każdemu może przytrafić. Link 4 pierwszą wybaczy ci" na pewno zajęłaby wyższą lokatę :D (taki żart)
Żart, ale coś w tym jest. Sami w domu żartowaliśmy, że tak przebojową piosenkę (Link4) warto było zaprezentować światu, a przynajmniej Europie. Z tymi sukienkami, parasolkami, chórkiem. Kto wie..;)

Odpowiedz |
Udostępnij
120 |
avatar goscia
gość ‧ [15.05.17, 23:58] Zgłoś

to co zaprezentowala bylo passe: piosenka i tandenty visual

Odpowiedz |
Udostępnij
11 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 00:04] Zgłoś

Wyślijmy w końcu cos ORYGINALNEGO. Mieszanie sie w tłum ma nam pomoc wygrać? Please

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
Ona ‧ [16.05.17, 00:04] Zgłoś

Kurczę, sami ją wybraliście i w głębi serca wiecie, że ma wspaniały, silny wokal, piosenka wcale nie była zła, ale w tym konkursie wcale nie chodzi o muzykę i chyba trzeba się z tym w końcu pogodzić i oszczędzić sobie nerwów. Po co nam to?

Odpowiedz |
Udostępnij
13 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 00:04] Zgłoś

gość
gość
Gdyby pojechała z "Stłuczka się każdemu może przytrafić. Link 4 pierwszą wybaczy ci" na pewno zajęłaby wyższą lokatę :D (taki żart)
Żart, ale coś w tym jest. Sami w domu żartowaliśmy, że tak przebojową piosenkę (Link4) warto było zaprezentować światu, a przynajmniej Europie. Z tymi sukienkami, parasolkami, chórkiem. Kto wie..;)
Piosenka Link4, jest pod muzykę Hot stuff Donny Summer mega przeboju kiedyś to nic dziwnego że się podoba

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
Lilu ‧ [16.05.17, 00:06] Zgłoś

Głos ma bardzo fajny, ale piosenka była słaba

Odpowiedz |
Udostępnij
11 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 00:08] Zgłoś

gość
gość
Gdyby pojechała z "Stłuczka się każdemu może przytrafić. Link 4 pierwszą wybaczy ci" na pewno zajęłaby wyższą lokatę :D (taki żart)
Żart, ale coś w tym jest. Sami w domu żartowaliśmy, że tak przebojową piosenkę (Link4) warto było zaprezentować światu, a przynajmniej Europie. Z tymi sukienkami, parasolkami, chórkiem. Kto wie..;)
Ale ta piosenka to przeróbka hitu z lat 70 "hot stuff", więc nie mogłaby tego zaśpiewać

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
szmer ‧ [16.05.17, 00:09] Zgłoś

po co sie pokazywala nago, w jakis bandażach, wiadomo, ze jak ktos swieci golizna i to jeszcze nie taką młodą, z pomarszczonymi boczkami, to jest z góry podejrzane

Odpowiedz |
Udostępnij
-10 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 00:10] Zgłoś

gość
gość
gość
Gdyby pojechała z "Stłuczka się każdemu może przytrafić. Link 4 pierwszą wybaczy ci" na pewno zajęłaby wyższą lokatę :D (taki żart)
Żart, ale coś w tym jest. Sami w domu żartowaliśmy, że tak przebojową piosenkę (Link4) warto było zaprezentować światu, a przynajmniej Europie. Z tymi sukienkami, parasolkami, chórkiem. Kto wie..;)
Piosenka Link4, jest pod muzykę Hot stuff Donny Summer mega przeboju kiedyś to nic dziwnego że się podoba
chyba Bonnie Tyler I need a hero....

Odpowiedz |
Udostępnij
-6 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 00:10] Zgłoś

Nawet jakby wyplula struny glosowe to by nic nie dalo. Nudny kawalek, nudne wykonanie (przewidywalny, manieryczny wokal) i nudny wizerunek. Sorry ale to sie juz wszystkim przejadlo. Moze by tak troche ruszyc sie do przodu i wyprzedzac standardy swiatowe. A nie sorry, Polska to coraz wiekszy ciemnogrod ..... niedlugo to w ogole juz bedzie cenzura we wszystkich mediach.

Odpowiedz |
Udostępnij
45 |
avatar goscia
Camilla ‧ [16.05.17, 00:12] Zgłoś

nie wiem czemu każdy narzeka na piosenkę.. jest przegenialna! z przesłaniem. ale widocznie dla Was taka muzyka jest "zbyt mądra".. Wg mnie, patrząc obiektywnie, Kaśka powinna być w ścisłej czołówce.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 00:13] Zgłoś

Ci wszyscy, którzy teraz krzyczą, że trzeba Zenka wysłać albo inne disco-polo niech naprawdę się zastanowią... koleś z Czarnogóry, ta przypakowana Konczita z warkoczem, którym machał na prawo i na lewo nawet nie wszedł do finału. 2 lata temu Finowie wysłali muzyków z Zespołem Downa i też nie weszli. To stereotyp, że wygrywa badziewie, co pokazują tegoroczne wyniki.

Discopolo skończyłoby jak Magdalena Tul z Jakiej to melodii parę lat temu - ostatnie w półfinale. A my znowu byśmy się obrazili. Kasia ma świetny głos, ale utwór był po prostu zbyt cięzki. Gdyby miała lepszą pozycję startową to pewnie miałaby też wyższe miejsce, ale trudno. Reprezentowała nas godnie, a od 4 lat jesteśy w finale. Kiedyś - nie do pomyślenia. Za rok wyślijmy dobrą piosenkę (!!!), przykład Blanche z Belgii pokazuje, że niekoniecznie trzeba mieć głos jak dzwon, żeby zrobić fajne wrażenie, dlatego szkoda, ze Margaret nie pojechała z Cool Me Down, bo to miało potencjał na top 5.

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 00:31] Zgłoś

Niestety bylad nudna jak flaki z olejem, bez charyzmy tak samo jak Kuszynska. Same msle wokalistki wysylaja i na co licza, ze zawojujemy europe cielecym spojrzeniem i niewpadsjaca w ucho piosenka? Zero wyciagania wnioskow

Odpowiedz |
Udostępnij
12 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 01:39] Zgłoś

Ta piosenka to takie flaki z olejem. Słyszałam ja trzy razy na eliminacjach w pl, potem parę razy przed eurowizja w trakcie i po i dalej nie potrafię jej zanucic. Strój i obrazki wyświetlane za Panią z Kasią tez wolał o pomoc i nowoczesnosc

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 02:13] Zgłoś

gość
gość
gość
gość
Gdyby pojechała z "Stłuczka się każdemu może przytrafić. Link 4 pierwszą wybaczy ci" na pewno zajęłaby wyższą lokatę :D (taki żart)
Żart, ale coś w tym jest. Sami w domu żartowaliśmy, że tak przebojową piosenkę (Link4) warto było zaprezentować światu, a przynajmniej Europie. Z tymi sukienkami, parasolkami, chórkiem. Kto wie..;)
Piosenka Link4, jest pod muzykę Hot stuff Donny Summer mega przeboju kiedyś to nic dziwnego że się podoba
chyba Bonnie Tyler I need a hero....
właśnie.

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 02:14] Zgłoś

dla mnie to i tak wynik nadspodziewanie dobry.

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 04:04] Zgłoś

gość
Od początku było wiadome,ze z ta piosenka nie ma żadnych szans. Starała sie,pokazała nawet biust ale nie przekonała ani publiki ani jurorów. Teraz przepadnie,jak inne odpady z poprzednich Eurowizji
Bzdury wypisujesz, przykre jest to, co piszesz, jakieś odreagowanie własnych frustracji...Ja uważam, że piosenka i wykonanie było rewelacyjne! Wielu profesjonalistów, podkreślam, profesjonalistów, tak twierdzi. Zasługiwało na ścisłe podium.Pani Kasiu, gratuluję! Najważniejsze te 100% i danie z siebie wszystkiego. Powodzenia!

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 04:19] Zgłoś

Brawo!!! Zgadzam się w 100%!!! Nie każdy jest w stanie zauważyć wysoki poziom! Utwór i wykonanie genialne:)!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
-6 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 04:23] Zgłoś

Tak, w punkt!!! Pani Kasiu, gratuluję!!! To był świetny występ, na wygraną, najmniej ścisła czołówka!!! Powodzenia!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 04:26] Zgłoś

A dla mnie niespodziewanie bardzo rozczarowujący, absolutnie za nisko! Co najmniej czołówka!

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 04:31] Zgłoś

A mnie się podobało wszystko, uważam, że na wygraną. Wykonanie rewelacyjne, pełny profesjonalizm.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
angeka ‧ [16.05.17, 06:16] Zgłoś

trudno byli lepsi to że Kasia dała z siebie wszystko świadczy o tym ile może czyli tak naprawde jest. slabo

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [16.05.17, 06:36] Zgłoś

gość
Od początku było wiadome,ze z ta piosenka nie ma żadnych szans. Starała sie,pokazała nawet biust ale nie przekonała ani publiki ani jurorów. Teraz przepadnie,jak inne odpady z poprzednich Eurowizji
Nawet nie słyszałam tej piosenki, ale to było jasne jak słońce, że ona może zająć miejsce co najwyżej 3-4 od końca af kors

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |