-104

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 06 Stycznia 2017 o 11:53
Następny

Kijowski przemówił: "Dziękuję wszystkim serdecznie!"

Kijowski przemówił: "Dziękuję wszystkim serdecznie!"

Wygląda na to, że lider KOD-u zachowuje dobry nastrój.

 


Wymyślił hasło dla swoich zwolenników: #DalejNieRuszamBezMateusza.


Kijowski przemówił: "Dziękuję wszystkim serdecznie!"
Zgłoś 143 vs 39

Komentarze (288)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:13] Zgłoś

Przyjaciół poznał w biedzie, a teraz biedny już nie jest.

Odpowiedz |
Udostępnij
704 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 12:39] Zgłoś

Niech on już zamilczy...

Odpowiedz |
Udostępnij
608 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:15] Zgłoś

biedny Pan alimenciarz :D kasę brał w taki sposób co by mu komornik ani złotówki nie zabrał ....

Odpowiedz |
Udostępnij
602 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 12:39] Zgłoś

Niech on już zamilczy...

Odpowiedz |
Udostępnij
608 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 12:58] Zgłoś

On oskubal tylko kodowców, a pis skubie nas wszystkich, zeby pato mogło "przelewac" 500+

Odpowiedz |
Udostępnij
-315 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:00] Zgłoś

Zawracajcie sobie głowę 90 tysiami kijowskiego i romansami Ryśka , a nie zawuazycie jak pis Was wykoleguje z kasy i wszelkich praw obywatelskich

Odpowiedz |
Udostępnij
-298 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:13] Zgłoś

Przyjaciół poznał w biedzie, a teraz biedny już nie jest.

Odpowiedz |
Udostępnij
704 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:15] Zgłoś

Czy ja dobrze rozumiem? Dziękuje wszystkim, którzy do puchy wrzucali? Za taki tupet to po mordzie leja

Odpowiedz |
Udostępnij
123 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:15] Zgłoś

biedny Pan alimenciarz :D kasę brał w taki sposób co by mu komornik ani złotówki nie zabrał ....

Odpowiedz |
Udostępnij
602 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:15] Zgłoś

Halo, te 15 kafli miesiecznie to nie bieda.

Odpowiedz |
Udostępnij
98 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:15] Zgłoś

Naprawde znalazl sie ktos kto cie broni zlodzieju? Lapy cie swedzialy to powinno sie ci je odciac. Najpierw olradles dzieci a teraz ludzi ktorzy ci zaufali. Parologiczny zlodziej, wstreciuch i swinia. Ty z honorem masz tyle wspolnego co trans Dodek

Odpowiedz |
Udostępnij
123 |
avatar goscia
go ‧ [06.01.17, 13:16] Zgłoś

Fakt...bieda dopadła za alimenty i troszkę skubnął z kasy od przyjaciół. Ciekawe czy przyjaciele podzielają radość i beztroskę.

Odpowiedz |
Udostępnij
92 |
avatar goscia
Witaminka ce ce ‧ [06.01.17, 13:16] Zgłoś

W tym sejmie to wszyscy po jednym pieniadzach. Bez wyjatku

Odpowiedz |
Udostępnij
-11 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:17] Zgłoś

Lapy odciac zlodziejowi! Ten kto ruszul cudza wlasnosc powinien skonczyc bez rak ktore go tak swedza. Zlodziejaszek i cwaniak pieprzony

Odpowiedz |
Udostępnij
65 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:17] Zgłoś

Beszczelny smiec

Odpowiedz |
Udostępnij
72 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:17] Zgłoś

Czyli pozdrawia tych, co z nim nakradli!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
72 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:18] Zgłoś

Proponuję protest pod domem Mateusza Kijowskiego, w celu zwrócenia uwagi na problem oszukiwanych, samotnych matek. Czy możemy liczyć na panie: Cielecką, Ostaszewską, Jandę? Czy prawa samotnych matek, to nie prawa kobiet?

Odpowiedz |
Udostępnij
136 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:18] Zgłoś

gość
On oskubal tylko kodowców, a pis skubie nas wszystkich, zeby pato mogło "przelewac" 500+
Czlowieku!! Jak sie KODowcy i PO dorwia do kasy to beda skubac wszystkich razem z toba!!! Tak jak przez ostatnie 8 lat skubali i robili takie machloje i przekrety jak ten lider KODu! Jakim trzeba byc naiwniakiem bez rozumu, zeby dalej im wierzyc! Ci ludzie nie chca naszego dobra KODowcy i PO chca kase tylko dla siebie!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
93 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:19] Zgłoś

Czego spodziewać się od faceta, który nie płaci na swoje dzieci? Że będzie kombinował gdzie się nadarzy okazja. Gdyby miał honor oddałby kasę, przeprosił ludzi i usunął się w cień, ale czy on w ogóle wie, co to jest honor?!

Odpowiedz |
Udostępnij
92 |
avatar goscia
Gosdd ‧ [06.01.17, 13:20] Zgłoś

Prawdziwych przyjaciol poznaje sie w biedzie bo mozna na nich zarobic

Odpowiedz |
Udostępnij
65 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:20] Zgłoś

facet skompromitował opozycję razem ze swetru i teraz udaje pokrzywdzone niewiniątko..

Odpowiedz |
Udostępnij
84 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:20] Zgłoś

No co za bezczelna szuja!

Odpowiedz |
Udostępnij
77 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:21] Zgłoś

w jakiej biedzie?

Odpowiedz |
Udostępnij
68 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:22] Zgłoś

padalec,

Odpowiedz |
Udostępnij
61 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:22] Zgłoś

Niech zobaczą ile PiS daje Kaczynskiemu

Odpowiedz |
Udostępnij
-65 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:23] Zgłoś

To są pieniądze również na dzieci takich patoli jak Kijowski co alimentów nie płaci bo nie ma za co bo w kraju nie ma pracy dla ludzi z jego wykształceniem . Po zatym nikt ci nie broni mieć dzieci . Było by to nawet wskazane rodzicielstwa łagodzi obyczaje. A bo poproś po albo nowoczesną może będzie dodatek dla frustratów i debili to byś dostawał

Odpowiedz |
Udostępnij
42 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:24] Zgłoś

oszust

Odpowiedz |
Udostępnij
66 |
avatar goscia
gość ‧ [06.01.17, 13:25] Zgłoś

gość
On oskubal tylko kodowców, a pis skubie nas wszystkich, zeby pato mogło "przelewac" 500+
Zakodowany pajacu od paru dni to piszesz, z 500+ to głównie uczciwi Polacy korzystają, pracują, płacą podatki i mają trochę dodatkowego grosza. a o patologii to tak dobrze wiesz jak rozumiem ze swojego domu szKODniku?

Odpowiedz |
Udostępnij
14 |