59

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 16 Czerwca 2018 o 13:19
Następny

Kinga Rusin "leży & myśli" w hamaku

Kinga Rusin "leży & myśli" w hamaku

Kinia pozazdrościła córce takiego sposobu na relaks?


Kinga Rusin "leży & myśli" w hamaku
Tagi:
Zgłoś 5 vs 64

Komentarze (10)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
Fajna Laska ‧ [16.06.18, 13:41] Zgłoś

jaki sens jest wrzucanie takich fotek? już wiem po kim córeczki takie jebniete

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
Fajna Laska ‧ [16.06.18, 13:41] Zgłoś

jaki sens jest wrzucanie takich fotek? już wiem po kim córeczki takie jebniete

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [16.06.18, 14:08] Zgłoś

Fajna Laska
jaki sens jest wrzucanie takich fotek? już wiem po kim córeczki takie jebniete
Po to by ciebie wkurzać. Nie śledź , nie namawiaj innych do śledzenis, żyj swoim hamakiem.

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
Ł ‧ [16.06.18, 20:01] Zgłoś

Nie przesadzał bym z tym stwierdzeniem !!!

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
G ‧ [16.06.18, 22:26] Zgłoś

Ehh zycie jest niepsrawiedliwe i nie mówcie że jest inaczej. Resortowa Kinia, ani wygladu (jak zaczynała prace nikt normalny nie zatrudniłby jej po warunkach gwarantuję), ani talentu dziennikarskiego (ani błyskotliwości, jej ekologiczne zaangazowanie jest bardzo krótkowzroczne, a ona sama w wyaidach bazuje głownie na ogarnietych partnerach) a jej córki dokładnie tak samo sa promowane jak ona sama, jężdzą po świecie robią co chcą a w Polsce sa setki tysięcy ludzi duzo bardizje zdolnych .. Ale w TVNie jak ktos sie raz zaczepi to zostaje, taka "rzertelna" resortowa firma

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [17.06.18, 09:14] Zgłoś

A niech spada z ta syrą, plaskostopie

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
PozytywizmPonadWszystko ‧ [17.06.18, 18:02] Zgłoś

Aspołeczna postawa. Mecze same się nie obejrzą.



Wstyd , Rusin, wstyd.

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [18.06.18, 18:22] Zgłoś

Ona coś robi w życiu..Czy tylko liże t.y.l.e.k.. temu brodatemu kurduplowi z Tvn !!!

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [18.06.18, 18:23] Zgłoś

Ona myśli...jak ma pusty łeb! tylko się śmieje ta Idiotka! nic więcej

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [18.06.18, 18:24] Zgłoś

Sama tam leży, czy z tym swoim Manekinem !!prawnikiem który nic nie mówi haha

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [23.06.18, 15:25] Zgłoś

Fotografia stóp człowieka zrobiona przez osobę, która mieni się dziennikarzem.

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |