96

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 24 Marca 2016 o 15:25
Następny

Maffashion odpowiada Kołakowskiej

Maffashion odpowiada Kołakowskiej

W ramach odpowiedzi przypomniała scenę z kultowego filmu "Dzień świra".

Zgłoś 94 vs 190

Komentarze (76)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 17:27] Zgłoś

gość
akurat tu viola powiedziala prawde-stawki jakie one dostaja np za post na FB czy insta sa nie z tej ziemi!
A co Cie cudze pieniadze interesuja? Jak ktos ma kase i ochote to niech wydaje, jak bedzie chcial spalic kase to tez moze.

Odpowiedz |
Udostępnij
276 |
avatar goscia
najna ‧ [24.03.16, 18:01] Zgłoś

gośćgość
staram sie zagłosować,ze wiola ma racje itp a pokazuje mi ze głos juz oddany a nie byl oddany PUDLU!!!staram sie zagłosować,ze wiola ma racje itp a pokazuje mi ze głos juz oddany a nie byl oddany PUDLU!!!
Nic nowego, pudel manipuluje jak mu sie podoba tworząc w ten sposob nieprawdziwy obraz opinii userów.

Odpowiedz |
Udostępnij
264 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 17:34] Zgłoś

kiedy chce dodac plus dla Violki to jest ze dodałam już(a nie głosowałam wczesnień),ale kiedy dałam minus dla Violki zeby sprawdzić czy pudel manipuluje to oczywiscie minus juz dodać mogłam !!!

Odpowiedz |
Udostępnij
146 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 17:27] Zgłoś

gość
akurat tu viola powiedziala prawde-stawki jakie one dostaja np za post na FB czy insta sa nie z tej ziemi!
A co Cie cudze pieniadze interesuja? Jak ktos ma kase i ochote to niech wydaje, jak bedzie chcial spalic kase to tez moze.

Odpowiedz |
Udostępnij
276 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 17:31] Zgłoś

*"odnośnie do" pani Maffashion

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 17:34] Zgłoś

kiedy chce dodac plus dla Violki to jest ze dodałam już(a nie głosowałam wczesnień),ale kiedy dałam minus dla Violki zeby sprawdzić czy pudel manipuluje to oczywiscie minus juz dodać mogłam !!!

Odpowiedz |
Udostępnij
146 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 17:39] Zgłoś

gość
Kołakowska ma rację. Ale przyznaję, odpowiedź tej całej Mafia...cośtam.... jak na jej możliwości nawet całkiem lotna. :)
A skąd ty znasz jej możliwości, inteligencie?

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
Kk ‧ [24.03.16, 17:43] Zgłoś

Haha ciekawe kto będzie czytał jej bloga jak będzie miała 40 lat? Lepiej niech coś ze sobą zrobi bo zostanie z ręką w nocniku

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 17:45] Zgłoś

ten cytat to o kołakowskiej 100%

Odpowiedz |
Udostępnij
30 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 17:55] Zgłoś

'Wyciąg z fiuta' to najlepsza rola filmowa tej gwiazdy.

Odpowiedz |
Udostępnij
37 |
avatar goscia
najna ‧ [24.03.16, 18:01] Zgłoś

gośćgość
staram sie zagłosować,ze wiola ma racje itp a pokazuje mi ze głos juz oddany a nie byl oddany PUDLU!!!staram sie zagłosować,ze wiola ma racje itp a pokazuje mi ze głos juz oddany a nie byl oddany PUDLU!!!
Nic nowego, pudel manipuluje jak mu sie podoba tworząc w ten sposob nieprawdziwy obraz opinii userów.

Odpowiedz |
Udostępnij
264 |
avatar goscia
terii ‧ [24.03.16, 18:01] Zgłoś

Wiola ma racje

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:02] Zgłoś

Kk
Haha ciekawe kto będzie czytał jej bloga jak będzie miała 40 lat? Lepiej niech coś ze sobą zrobi bo zostanie z ręką w nocniku
klepiesz bide i martwisz się o bogaczkę, zabawne

Odpowiedz |
Udostępnij
14 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:04] Zgłoś

gośćgość
Mafaszyn mogłaby reklamować wyciąg z fiuta.Mafaszyn mogłaby reklamować wyciąg z fiuta.
A co, byłabyś zainteresowana?

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:10] Zgłoś

gość
gość
akurat tu viola powiedziala prawde-stawki jakie one dostaja np za post na FB czy insta sa nie z tej ziemi!
A co Cie cudze pieniadze interesuja? Jak ktos ma kase i ochote to niech wydaje, jak bedzie chcial spalic kase to tez moze.
Chodzi o to jakie wartości są promowane w jej ojczystym kraju. Za trudne do ogarnięcia?

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:11] Zgłoś

gośćgość
staram sie zagłosować,ze wiola ma racje itp a pokazuje mi ze głos juz oddany a nie byl oddany PUDLU!!!staram sie zagłosować,ze wiola ma racje itp a pokazuje mi ze głos juz oddany a nie byl oddany PUDLU!!!
Niestety to prawda, fałszywy puedel

Odpowiedz |
Udostępnij
10 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:13] Zgłoś

kobieta ma racje bo szafiarki czy blogerki zwał jak zwał żyją za kase sponosro leżąc****achnąc a artysci musza z********ac i to nieźle, stac na castingach w deszczu zeby dostac role albo zagrac w reklamie, a i tak za mniejsze pieniadze niz zarabiaja blogerki

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:16] Zgłoś

gość
No i bardzo dobrze. Kołakowska się wypowiada na tematy o których nie ma pojęcia, bo ma o wiele większe parcie na szkło niż niejedna szafiarka.
Kolakowska moze jedynie reklamowac rozkladanie nog i s*******jki dlatego zal jej d.upe sciska bo maszkary nikt nie chce

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:25] Zgłoś

gość
*"odnośnie do" pani Maffashion
"odnośnie czegoś" lub "w odniesieniu do"

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
ZONK ‧ [24.03.16, 18:28] Zgłoś

Kk
Haha ciekawe kto będzie czytał jej bloga jak będzie miała 40 lat? Lepiej niech coś ze sobą zrobi bo zostanie z ręką w nocniku
Haha do 40-tki to ona będzie tak ustawiona, że nie będzie musiała pracować, a ty? przepracujesz 40 lat i dostaniesz 1000 zł emerytury :)

Odpowiedz |
Udostępnij
26 |
avatar goscia
;) ‧ [24.03.16, 18:37] Zgłoś

hehehehehe brawo lepszej odpowiedzi nie mogła dać

Odpowiedz |
Udostępnij
21 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:43] Zgłoś

Kołek zazdrości

Odpowiedz |
Udostępnij
19 |
avatar goscia
ixi ‧ [24.03.16, 18:48] Zgłoś

Mnie też wkurza, że puste lale zarabiają więcej niż lekarz po sześciu latach studiów. A jeszcze bardziej wkurza mnie, że istnieją idioci, którzy tym pustym lalom robią ruch w "interesie".

Odpowiedz |
Udostępnij
20 |
avatar goscia
gosc ‧ [24.03.16, 18:51] Zgłoś

Kołakowska to zazdrosny babsztyl niech lepiej zajmnie sie swoim zyciem prywatnym i je poskłada a nie cudzym zyciem !!!

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 18:55] Zgłoś

Ale mi to specjalistka z tej Kołakowskiej haha po co ona w ogóle się wypowiada o tych dziewczynach?

Odpowiedz |
Udostępnij
16 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 19:06] Zgłoś

Pewnie Czarek jej pokazał scenę z Dnia Świra, bo ona pewnie nawet nie wie, że w Polsce istnieją reżyserzy....

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 19:07] Zgłoś

gość
gość
gość
akurat tu viola powiedziala prawde-stawki jakie one dostaja np za post na FB czy insta sa nie z tej ziemi!
A co Cie cudze pieniadze interesuja? Jak ktos ma kase i ochote to niech wydaje, jak bedzie chcial spalic kase to tez moze.
Chodzi o to jakie wartości są promowane w jej ojczystym kraju. Za trudne do ogarnięcia?
Blogerki dostają tyle pieniędzy za post dlatego, że istnieją ludzie skłonni zapłacić tyle za reklamę. Za trudne do ogarnięcia?

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [24.03.16, 19:15] Zgłoś

to nie jest z Dnia Świra, debile

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |