28

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 11 Października 2017 o 17:49
Następny

Marcin Mroczek pozuje z Kasią Cichopek

Marcin Mroczek pozuje z Kasią Cichopek

Marcin Mroczek zwykle publikuje zdjęcia,którymi dokumentuje swoje zmagania z trudną rolą ojca, ale dziś zrobił wyjątek. "Partnerka na medal" - docenił swoją koleżankę z pracy.

Zgłoś 7 vs 35

Komentarze (33)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 18:02] Zgłoś

Hejterzy plują na nich bo nie sa profesjonalnymi aktorami.Ludzie jednak bardzo ich lubia. Normalni,sympatyczni.

Odpowiedz |
Udostępnij
61 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 19:02] Zgłoś

Fajni są

Odpowiedz |
Udostępnij
39 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 20:13] Zgłoś

gość
Mroczek okazal sie byc fajnym ojcem . Zycze kazdemu takiego taty jak mroczek
Tak to działa, parę zdjęć, parę słów i już wiemy jakim kto jest ojcem, mężem, człowiekiem...

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 18:02] Zgłoś

Hejterzy plują na nich bo nie sa profesjonalnymi aktorami.Ludzie jednak bardzo ich lubia. Normalni,sympatyczni.

Odpowiedz |
Udostępnij
61 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 19:02] Zgłoś

Fajni są

Odpowiedz |
Udostępnij
39 |
avatar goscia
mariol ‧ [11.10.17, 20:08] Zgłoś

nie wiem,nie oglądam

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 20:08] Zgłoś

Może ją puka po godzinach i chce się tym pochwalić

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 20:09] Zgłoś

Mroczek okazal sie byc fajnym ojcem .
Zycze kazdemu takiego taty jak mroczek

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 20:11] Zgłoś

Kasieńka wygląda jak buła. I jeszcze ten aparat w paszczy... :DDD

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 20:13] Zgłoś

gość
Mroczek okazal sie byc fajnym ojcem . Zycze kazdemu takiego taty jak mroczek
Tak to działa, parę zdjęć, parę słów i już wiemy jakim kto jest ojcem, mężem, człowiekiem...

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 20:15] Zgłoś

gośćgość
Hejterzy plują na nich bo nie sa profesjonalnymi aktorami.Ludzie jednak bardzo ich lubia. Normalni,sympatyczni.Hejterzy plują na nich bo nie sa profesjonalnymi aktorami.Ludzie jednak bardzo ich lubia. Normalni,sympatyczni.
Teraz każda krytyka to hejt. Ci ludzie biorą tyle kasy m.in. za to, że ludzie mogą ich kochać, ale mogą też ich nie lubić i żadne płacze i wrzaski tego nie zmienią.

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 20:20] Zgłoś

Od 17 lat w "M jak Miłość". Aktorzy jednej roli. :)

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 20:21] Zgłoś

Pomagajonline.pl - pomagaj klikając

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
mario ‧ [11.10.17, 20:22] Zgłoś

krytyka jest ubrana w ładne normalne słowa, hejt zaczyna się jak padają świnie,lochy,dzifki itd. NIE każda krytyka to już hejt.Bądźmy bardziej obiektywni z odrobiną empatii

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 21:06] Zgłoś

Dwa goownodrzysty tak nijacy, że aż w doopę szczypie.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 21:23] Zgłoś

mroczek to idiota

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 21:35] Zgłoś

wyjątkowo bez bachora

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [11.10.17, 22:08] Zgłoś

Angielski lezy i kwiczy "expirience", "my live"

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gosc ‧ [11.10.17, 22:56] Zgłoś

Kazdy o tym wie ze on ja puka juz od wielu lat,glupiego meza ona ma ze niczego sie frajer nie domysla wiec robi co chce

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gosc ‧ [11.10.17, 23:00] Zgłoś

Ona jest tak niewyzyta seksualnie ze da kazdemu,jest tylko kwestia ceny

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
asad asri al nusri bahraj ‧ [11.10.17, 23:03] Zgłoś

Polscy ksieza i biskupi maja miliony na prywatnych kontach,papiezowi Franciszkowi sie to nie podoba,wiec probuja go usunac,nie lubia go,obmawiaja bo prawde powiedzial.Rydzyk musi odejsc !

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
Orgazm z Roterdamu ‧ [11.10.17, 23:07] Zgłoś

No przeciez ta czarna kwoka nie zna ani jednego jezyka obcego ,mroczki tak samo jezdza tylko na jakies spotkania egzorcystyczne po calej polsce i uprawiaja ciemnote i zacofanie

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
bamubeyang ‧ [11.10.17, 23:24] Zgłoś

Ale maja przesrany zywot te aktorzyny,na miasto po bulki nie moze toto wyjsc bo ludzie od razu,ooooo, to ta z m jak miernota,to ta,albo ta Lewandowska przeciez toto nigdzie nie wyjdzie bez ochrony ,bo gdyby ja kidnaperzy porwali to Lewy by musial miliony za nia zaplacic nie mowiac o dziecku,oni spokojne
spac z tego bogactwa nie moga,i to ma byc takie fajne zycie?

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
bamubeyang ‧ [11.10.17, 23:24] Zgłoś

Ale maja przesrany zywot te aktorzyny,na miasto po bulki nie moze toto wyjsc bo ludzie od razu,ooooo, to ta z m jak miernota,to ta,albo ta Lewandowska przeciez toto nigdzie nie wyjdzie bez ochrony ,bo gdyby ja kidnaperzy porwali to Lewy by musial miliony za nia zaplacic nie mowiac o dziecku,oni spokojne
spac z tego bogactwa nie moga,i to ma byc takie fajne zycie?

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gosc ‧ [11.10.17, 23:27] Zgłoś

Widac sperme na jej ustach bo zapomniala sie wytrzec po mroczka wytrysku

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gosc ‧ [11.10.17, 23:28] Zgłoś

a jakie ona zebiska ma zolte

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [12.10.17, 08:36] Zgłoś

Fajne to. po tylu latach wspólnej pracy nadal się lubić. oboje muszą być w porządku.

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [12.10.17, 09:58] Zgłoś

Kto lubi tego czeresniaka ja na pewno nie gwiazda jednego serialu

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |