18

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 09 Stycznia 2017 o 09:12
Następny

Mateusz Maga broni Maryli Rodowicz: "Jak można w ogóle odważyć się i hejtować taką postać?"

Mateusz Maga broni Maryli Rodowicz: "Jak można w ogóle odważyć się i hejtować taką postać?"

Mateusz Maga broni występu Maryli Rodowicz z Zenkiem Martyniukiem.

Zgłoś 44 vs 62

Komentarze (126)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:08] Zgłoś

Panie Magu, pan myli krytykę z hejtem. Proszę wracać na wybieg, a nie się mądrzyć.

Odpowiedz |
Udostępnij
240 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:03] Zgłoś

" ostatnio spotkaliśmy się podczas wczorajszej śniadaniówki..." ??! WTF

Odpowiedz |
Udostępnij
189 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:08] Zgłoś

Pani Marylo! trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc...

Odpowiedz |
Udostępnij
163 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:03] Zgłoś

" ostatnio spotkaliśmy się podczas wczorajszej śniadaniówki..." ??! WTF

Odpowiedz |
Udostępnij
189 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:08] Zgłoś

Panie Magu, pan myli krytykę z hejtem. Proszę wracać na wybieg, a nie się mądrzyć.

Odpowiedz |
Udostępnij
240 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:08] Zgłoś

Pani Marylo! trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc...

Odpowiedz |
Udostępnij
163 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:10] Zgłoś

gość
" ostatnio spotkaliśmy się podczas wczorajszej śniadaniówki..." ??! WTF
Seksowny, wiec madry byc nie musi. On mnie stradznie kreci a dodam, ze jestem kobieta.

Odpowiedz |
Udostępnij
-33 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:10] Zgłoś

blizniaki?

Odpowiedz |
Udostępnij
19 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:11] Zgłoś

Strasznie* te oczy, usta, cialo...mrauuu!

Odpowiedz |
Udostępnij
-10 |
avatar goscia
airam ‧ [09.01.17, 10:12] Zgłoś

Dlaczego mam chwalić jak mi sie nie podobało - a tak pray okazji - boję się otwierać lodówkę - bo może z niej wyskoczyć Maryla !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
28 |
avatar goscia
MO ‧ [09.01.17, 10:13] Zgłoś

pajace z KODu dostaliście zadanie od SBecji i BOLKA na obrone przywilejów - nic z tego nie wyszło ,a kasa wyparowała ... noooo to macie przes.....

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:17] Zgłoś

Wow, jak matka z córką, jak slodko

Odpowiedz |
Udostępnij
25 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:17] Zgłoś

a ten drud=gi to facet?

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
Zenek ‧ [09.01.17, 10:18] Zgłoś

Napisane bez jakiejkolwiek składni. Debil myli hejt z konstruktywną krytyką. A maryla Rodowicz to nie "wokalistka". To już człowiek "instytucja". A Mateuszek niech lepiej łazi po wybiegach lub się stuka z fryzjerem. I jeszcze do tego k***a non stop się użala ile to on w życiu złego doświadczył. Bo zachowuje się jak ofiara losu. Sam jestem pedałem i ****** podobnych jemu, ale jakoś, żaden nie cierpi w życiu i na nic się nie żali. Żenada

Odpowiedz |
Udostępnij
17 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:25] Zgłoś

marylka szuka młodych była doda wielka przyjaciółka i co jakoś nie robią sobie już zdjęć razem.Dla maryli młodzi to tak jak dla starego faceta młoda żonka od razu się lepiej z nią czuje na fotce

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:26] Zgłoś

a co to nadczłowiek jest? półbóg? trzeba rozdzielić krytykę od hejtu

Odpowiedz |
Udostępnij
13 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:29] Zgłoś

Jak doświadczyłeś to przestań śpiewać jeśli można nazwać to śpiewem to nie jest tak ze ktoś ci zazdrości ty nie masz tabletu wokslnego

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
lola ‧ [09.01.17, 10:44] Zgłoś

Zgadza się . Pani Maryla jest The best !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
-6 |
avatar goscia
Oburzony ‧ [09.01.17, 10:45] Zgłoś

gośćgość
" ostatnio spotkaliśmy się podczas wczorajszej śniadaniówki..." ??! WTF" ostatnio spotkaliśmy się podczas wczorajszej śniadaniówki..." ??! WTF
I co tu nie rozumiesz??

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:51] Zgłoś

jaka postac ... spiewala dla kazdej wladzy byleby kasa szla .... juz dawno powinna ze sceny zejsc bo tylko siebie osmiesza.. glos juz nie czekam tylko kiedy z popkiem wystapi

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:52] Zgłoś

Nie jestem fanką, ale występ Pani Maryli był na najwyższym poziomie. Ona jest w stanie pokonać niejedną młodą i ambitną piosenkarkę.

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:54] Zgłoś

A dlaczego niby Pani Maryla miałaby schodzić ze sceny

Odpowiedz |
Udostępnij
13 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 10:55] Zgłoś

Marylka po prostu dobrze wie gdzie leżą konfitury. zawsze miała dobrego nosa;)

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 11:02] Zgłoś

Na temat disco polo nie chciałabym się wypowiadać , ale przecież nie możemy udawać że nie istnieje

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
sdf ‧ [09.01.17, 11:08] Zgłoś

Pani Marylo,jak najdłużej ,niech pani spiewa,a ta zaKODowana UBecka Chlewnia ,niech słucha Hołdysa

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 11:11] Zgłoś

Troszkę ogłady dla Pani Maryli a dla Pana Maga garść męskości...

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
Wako team ‧ [09.01.17, 11:13] Zgłoś

Wyglądasz jak jej młodsza siostra.

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [09.01.17, 11:15] Zgłoś

gość
A dlaczego niby Pani Maryla miałaby schodzić ze sceny
bo jak tak dalej to ja beda znosić,jest po operacjach,mówiła,że musiałą brać morfinę aby występowac...

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |