-32

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 02 Sierpnia 2018 o 11:03
Następny

Minge też "coachinguje" na Instagramie: "Masz odwagę sięgaj gwiazd"

Minge też "coachinguje" na Instagramie: "Masz odwagę sięgaj gwiazd"

Zmotywowala Was?

Zgłoś 51 vs 19

Komentarze (56)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
ala ‧ [02.08.18, 15:29] Zgłoś

Fajna Laska
A niech sobie robi z sobą co chce niech się ubiera jak chce ważne ze jest szczęśliwa! Trzeba przeżyć życie jak się chce a nie patrzeć na kapusniakow „bo komuś się nie podoba”
dokladnie. tylko dlaczego uswiadamiamy to sobie tak pozno...? ja dopiero teraz w wieku 36 lat mam odwage zyc, jesc, mowic i robic to na co mam ochote a nie krygowac sie i zyc jak kapusniakowie. bo co? banda baranow zawsze znajdzie powod zeby wysmiac. pozdrawiam wszystkie fajne laski i fajnych facetow.

Odpowiedz |
Udostępnij
146 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 11:56] Zgłoś

ta wystająca kość mnie przeraża

Odpowiedz |
Udostępnij
49 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 11:57] Zgłoś

Wygląda jak kiepskiej jakości figura woskowa :/

Odpowiedz |
Udostępnij
38 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 11:31] Zgłoś

Ta skóra na jej ciele to jak pociągnieta grubą szpachlą.

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 11:56] Zgłoś

ta wystająca kość mnie przeraża

Odpowiedz |
Udostępnij
49 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 11:57] Zgłoś

Wygląda jak kiepskiej jakości figura woskowa :/

Odpowiedz |
Udostępnij
38 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 11:58] Zgłoś

gość
ta wystająca kość mnie przeraża
To kość? Myślałam, że to szpachla się zrolowała :o

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 12:14] Zgłoś

Przypadek niehospitalizowany może być w konsekeencji niebezpieczny dla otoczenia

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
Fajna Laska ‧ [02.08.18, 15:19] Zgłoś

A niech sobie robi z sobą co chce niech się ubiera jak chce ważne ze jest szczęśliwa! Trzeba przeżyć życie jak się chce a nie patrzeć na kapusniakow „bo komuś się nie podoba”

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 15:27] Zgłoś

Chyba "masz kasę sięgaj gwiazd" ....

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
ala ‧ [02.08.18, 15:29] Zgłoś

Fajna Laska
A niech sobie robi z sobą co chce niech się ubiera jak chce ważne ze jest szczęśliwa! Trzeba przeżyć życie jak się chce a nie patrzeć na kapusniakow „bo komuś się nie podoba”
dokladnie. tylko dlaczego uswiadamiamy to sobie tak pozno...? ja dopiero teraz w wieku 36 lat mam odwage zyc, jesc, mowic i robic to na co mam ochote a nie krygowac sie i zyc jak kapusniakowie. bo co? banda baranow zawsze znajdzie powod zeby wysmiac. pozdrawiam wszystkie fajne laski i fajnych facetow.

Odpowiedz |
Udostępnij
146 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 18:45] Zgłoś

Kości obojczyka to chyba w inną stronę się układają....

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [02.08.18, 20:15] Zgłoś

Jeszcze raz pudel zapytasz mnie czy wyrażam zgodę na przetwarzanie danych to mnie rozleniwia pok***ilo was idioci?

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
SillyDesign.pl ‧ [03.08.18, 00:14] Zgłoś

Sięgamy gwiazd! Już u nas kupują :)

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 00:17] Zgłoś

M.W. - te inicjały przynoszą nieszczęście. Strzeżcie się M.W, dziewczyny,

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 00:30] Zgłoś

Tej już całkowicie wali na dekiel. Nie dość ze wyglada jak potworek to jeszcze główka zaczyna szwankować !

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 01:11] Zgłoś

Serio, szanuję talent tej kobiety i jej wrażliwość na krzywdę innych. Imponuje mi jej siła. Ale Bóg mi świadkiem, że boję się jej wyglądu i w jej obecności nie czułabym się komfortowo.

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 01:24] Zgłoś

gość
ta wystająca kość mnie przeraża
Człowieku to jedna z najbardziej docenianych za granica polskich projektantek, a ty zwracasz uwagę na wystająca kość na zdjeciu, to juz każdy musi byc idealny? Zwróć moze uwagę na pozytywne cechy drugiego człowieka, moze inne niż wygląd...

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 01:33] Zgłoś

A ta kase to na ulicy przepraszam znalazła..?

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 02:11] Zgłoś

Zapomniała jeszcze obrazić kobiety, wiadomo że Ewa Minge to bigoteryjna mizoginka, która sra we własne gniazdo. Jak ona tak może. Zawsze broni facetów, a oczernia kobiety, a to że na kasę lecą, a to że robi szum, krytykuje feministki że niby "kastrujemy mężczyzn", słowo kastracja samo w sobie jest seksistowskie, kastrowane jesteśmy my kobiety kiedy kler trzyma nam łapy w gaciach. Jak bym spotkała Ewkę dałabym jej w prezencie książkę "żywe lalki", może by zeszła na ziemię i zobaczyła jak faceci nas gnoją od wieków.

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 04:22] Zgłoś

Dajcie spokoj juz z tym coachingiem

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 04:49] Zgłoś

W*********j lewacką lesbo!

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 07:07] Zgłoś

sama najwięcej wychwala się w mediach a suknię ślubną Rozenek wyjątkowo spartaczyła , żle skrojony materiał osuwał się w dół Rozenkowa wiecznie podciągała ją do góry, mniej gonienia po mediach, lansu, wrzucania fotek a więcej zajęcia się pracą

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 07:08] Zgłoś

Czy to co jej zwisa z pomarańczowej twarzy to jest modne ?

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 07:10] Zgłoś

zajmuje się modą powinna mieć dobry gust , smak,,poczucie piękna ale patrząc na nią jak wygląda to mam wątpliwości

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 07:29] Zgłoś

masakra - wygląda jak sklonowany stwór- ona jednak musi mieć coś z głową.

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 07:29] Zgłoś

masakra - wygląda jak sklonowany stwór- ona jednak musi mieć coś z głową.

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [03.08.18, 07:41] Zgłoś

Omg

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |