20

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 05 Września 2016 o 15:31
Następny

Piotr i Agnieszka Woźniak-Starak lecą w podróż poślubną

Piotr i Agnieszka Woźniak-Starak lecą w podróż poślubną

"#honeymoon here we go!" - piszą na wspólnym profilu. Pokażą fotorelację?

Zgłoś 29 vs 49

Komentarze (102)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 18:56] Zgłoś

niech nie wraca :)

Odpowiedz |
Udostępnij
110 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:06] Zgłoś

porzygac się można tłusty gruby niechlujny paczek i jego zbotoxsowana pinada dwa cipuny i pijaczki w medialnym tanim lansie dla głupszych od nich

Odpowiedz |
Udostępnij
52 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 18:55] Zgłoś

Krzyz na droge

Odpowiedz |
Udostępnij
26 |
avatar goscia
dori ‧ [05.09.16, 16:50] Zgłoś

Jeden ślub a tysiąc postòw ...

Odpowiedz |
Udostępnij
66 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 18:55] Zgłoś

Krzyz na droge

Odpowiedz |
Udostępnij
26 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 18:56] Zgłoś

niech nie wraca :)

Odpowiedz |
Udostępnij
110 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 18:57] Zgłoś

Ok, i już zabierzcie nam tą agnieszkę 'starbucks' z mężem z monitorow, please.

Odpowiedz |
Udostępnij
16 |
avatar goscia
elooo ‧ [05.09.16, 18:59] Zgłoś

Tutaj elooo to się równa grube melooo

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:06] Zgłoś

porzygac się można tłusty gruby niechlujny paczek i jego zbotoxsowana pinada dwa cipuny i pijaczki w medialnym tanim lansie dla głupszych od nich

Odpowiedz |
Udostępnij
52 |
avatar goscia
Hi Hi ‧ [05.09.16, 19:09] Zgłoś

Badziak vel Szulim -Wożniak- Starak mówi,że od tygodnia unosi się w powietrzu. Mam nadzieję,że wreszcie odfrunie i juz nigdy o niej nie usłyszę.

Odpowiedz |
Udostępnij
22 |
avatar goscia
nnn ‧ [05.09.16, 19:11] Zgłoś

Według mnie nie wyszło im pijarowo, jeśli chodzi o ten ślub.

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:13] Zgłoś

toz to kazirodztwo-matka z synem

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:15] Zgłoś

Redaktorzyno a tak a propo to Agnieszka i Piotr Woźniak-Starak... nie odwrotnie!!!!!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
ll ‧ [05.09.16, 19:16] Zgłoś

Przepiękne obrączki!

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:25] Zgłoś

Niewątpliwie p***b..o ich już zupełnie.Co za kicha...

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:28] Zgłoś

Ci tez niby wieeelka tajemnica a cedza te zdjecia. Do porzygu. Codziennie nowe zdjecie i nowy post. Kurw* skonczcie juz!

Odpowiedz |
Udostępnij
16 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:30] Zgłoś

A ja uważam że są szczęśliwi i się kochają. Życzę Im szczęścia a Wy zamin coś napiszecie to pamiętajcie że wszystko do Was prędzej czy pózniej wróci. Tak wiec Wszystkim szczęścia i miłości ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:32] Zgłoś

gośćgość
Boszee puszcze pawia jak jeszcze raz uslysze o ich slubie!Super szczescia, bawcie sie ale blagam pudel nie katuj nas prosze juz Agnieszkami Badziakami Wozniakami Starakami juniorami piatymi!!!!!!!Boszee puszcze pawia jak jeszcze raz uslysze o ich slubie!Super szczescia, bawcie sie ale blagam pudel nie katuj nas prosze juz Agnieszkami Badziakami Wozniakami Starakami juniorami piatymi!!!!!!!
to po diabła wchodzisz na pudla? nie znajdziesz tu informacji z fizyki kwantowej, zacznij mysleć, czytasz pudla i zdziwiona że ploty tu sa

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:38] Zgłoś

gość
porzygac się można tłusty gruby niechlujny paczek i jego zbotoxsowana pinada dwa cipuny i pijaczki w medialnym tanim lansie dla głupszych od nich
ale cię boli, fajny facet i fajna kobieta są razem i sa szczęsliwi a ty samonta wieczorem plujesz po portalach słabe to sierotko, oj słabe

Odpowiedz |
Udostępnij
-7 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:39] Zgłoś

i po co sie tym chwali niech leci

Odpowiedz |
Udostępnij
10 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:40] Zgłoś

wszystko na pokaz daje im maks rok

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:42] Zgłoś

Bardzo ładne , artystyczne obrączki ! Chciałbym zobaczyć w kolorze !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
nene ‧ [05.09.16, 19:51] Zgłoś

Fuuujjj, kijem bym nie dotknęła..bleee

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:57] Zgłoś

Wow...jadą na miesiąc miodowy i co z tego? Większość nowożeńców jedzie.Byłoby o czym pisać jakby na księżyc polecieli,bo tylko nielicznych na to stać...a jak tak?czego by nie zrobili,to tylko miesiąc miodowy

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 19:58] Zgłoś

no i gdze leca na jamajkę

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 20:10] Zgłoś

A Ja Zycze parze młodej miłego wypocznku.a jedzcie gdzie chcecie i bawcie się dobrze,

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
morelo ‧ [05.09.16, 20:15] Zgłoś

Wpierw ona na kasę,a teraz wspólnie na Jamajkę :)

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [05.09.16, 20:19] Zgłoś

Here we come, a nie 'Here we go'! Wypisuja po angielsku z bledami!

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |