57

Poprzedni
Dodał/a: kajss kajss, 21 Lutego 2018 o 17:01
Następny

Polscy skoczkowie żegnają Pjongczang

Polscy skoczkowie żegnają Pjongczang

Wskoczyli nawet na olimpijski pomnik.
Jesteście z nich dumni?


Polscy skoczkowie żegnają Pjongczang
Zgłoś 8 vs 65

Komentarze (39)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [21.02.18, 19:26] Zgłoś

jesteśmy dumni!!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
132 |
avatar goscia
gość ‧ [21.02.18, 19:25] Zgłoś

gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Proszę nie obrażać mojego idola! a tak wgl to Żyła jest zabawny, nie pluje jadem("w przeciwieństwie do ciebie)i jest zdolny. Cos osiagnął w życiu!A pewnie Twoje jedyne osiągnięcie to umiejętność obrażania lepszych od siebie

Odpowiedz |
Udostępnij
109 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 06:22] Zgłoś

gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Moze ma dyslekcje idioto. Zamiast kogos obrazac popatrz w lustro i za daj sobie pytanie czy kiedys w zycie cos osiagnelem? Moze da Ci to do myslenia.

Odpowiedz |
Udostępnij
51 |
avatar goscia
gość ‧ [21.02.18, 17:12] Zgłoś

Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa

Odpowiedz |
Udostępnij
-64 |
avatar goscia
gość ‧ [21.02.18, 19:25] Zgłoś

gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Proszę nie obrażać mojego idola! a tak wgl to Żyła jest zabawny, nie pluje jadem("w przeciwieństwie do ciebie)i jest zdolny. Cos osiagnął w życiu!A pewnie Twoje jedyne osiągnięcie to umiejętność obrażania lepszych od siebie

Odpowiedz |
Udostępnij
109 |
avatar goscia
gość ‧ [21.02.18, 19:26] Zgłoś

jesteśmy dumni!!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
132 |
avatar goscia
gość ‧ [21.02.18, 19:45] Zgłoś

gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Też mi oczy krwawia

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 06:18] Zgłoś

Polska bialo- czerwoni. Jestesmy dumnii. powinnismy sie cieszy z sukcesow Polakow.
Pozdrowienia z Vancouver CAN

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 06:21] Zgłoś

brawo chlopaki

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 06:22] Zgłoś

gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Moze ma dyslekcje idioto. Zamiast kogos obrazac popatrz w lustro i za daj sobie pytanie czy kiedys w zycie cos osiagnelem? Moze da Ci to do myslenia.

Odpowiedz |
Udostępnij
51 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 07:13] Zgłoś

Jestesmy bardzo dumni !!! Super chlopaki <3

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 07:25] Zgłoś

Jesteście wielcy chwała wam za to

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 07:49] Zgłoś

Jesteśmy dumni i niech nikt nie sr.... na naszych skoczków , są super. A od Piotrka wara. Jest zabawny,świetnie skacze , a z pisaniem - może ma dysgrafię?? Jeśli nie to i tak jest super. Daliście wiele wzruszeń mnie i mojej rodzinie. Dziękuję

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 08:14] Zgłoś

Jestem Dumna bardzo z tak wielkich osiagniec gratuluje chłopcy

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 08:20] Zgłoś

Jesteśmy dumni i wdzieczni

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 08:43] Zgłoś

Brawo wy!!! Fajne chłopaki

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 08:56] Zgłoś

gośćgość
gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Proszę nie obrażać mojego idola! a tak wgl to Żyła jest zabawny, nie pluje jadem("w przeciwieństwie do ciebie)i jest zdolny. Cos osiagnął w życiu!A pewnie Twoje jedyne osiągnięcie to umiejętność obrażania lepszych od siebie
gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Proszę nie obrażać mojego idola! a tak wgl to Żyła jest zabawny, nie pluje jadem("w przeciwieństwie do ciebie)i jest zdolny. Cos osiagnął w życiu!A pewnie Twoje jedyne osiągnięcie to umiejętność obrażania lepszych od siebie
może ma dyslekcje i tyle a nie od razu tuman

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 09:54] Zgłoś

Tylko skoczkowie nie zawiedli reszta beztalencia to tragedia po co idzie tyle kasy na pasożytów wysłać tylko skoczków i wystarczy

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 09:54] Zgłoś

Tylko skoczkowie nie zawiedli reszta beztalencia to tragedia po co idzie tyle kasy na pasożytów wysłać tylko skoczków i wystarczy

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gośćxyz ‧ [22.02.18, 10:04] Zgłoś

A Adas Malysz "dyr. skokow" chciał sie na Olimpiadzie uczyc jezykow i walczyl zeby mu zainstalowali w pokoju telewizor bo chciał wiedzieć co się na swiecie dzieje. Ciekawe w jakim jezyku chciał sie dowiedzieć co sie na swiecie dzieje. On taki dyr. jak z koziej d....py trabka

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 11:18] Zgłoś

mega dumni

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 11:29] Zgłoś

Piotr przyznał w wywiadzie, że jest dyslektykiem, ale jest tak pozytywnym gościem, że nie zwracam uwagi na jego błędy. Jesteśmy bardzo dumni

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 11:39] Zgłoś

Bardzo jestem duna ze skoczków.Odwalili kawał dobrej pracy i zdobyli dla nas medale.

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 11:42] Zgłoś

Czemu go obrażasz.To bardzo sympatyczny i wartościowy człowiek.Ze swoich ułomności zrobił atut.Uwielbiam z nim wywiady.

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 12:48] Zgłoś

super!!! uratowali dobre imie polskich sportowców.brawo chłopaki

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [22.02.18, 12:52] Zgłoś

gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Widzisz tumanie, Piotr Żyła w przeciwieństwie do Ciebie doszedł swoja pracą aż na Olimiadę. Nie musi być doskonały, wystarczy, że chociaż w jednej rzeczy jest dobry.

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
Ewa ‧ [22.02.18, 14:08] Zgłoś

Raczej słabo.gdyby był Piotrek zamiast Kota może byłoby srebro.ale Kot ma Ojca slugusa Tajnerta i Kurskiego.Nic nie umie ale w TVP siedzi a Piotrek nie ma ni kogo.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
Tomo ‧ [22.02.18, 14:10] Zgłoś

gośćgość
gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Proszę nie obrażać mojego idola! a tak wgl to Żyła jest zabawny, nie pluje jadem("w przeciwieństwie do ciebie)i jest zdolny. Cos osiagnął w życiu!A pewnie Twoje jedyne osiągnięcie to umiejętność obrażania lepszych od siebie
gość
Piotr Żyla tuman nad tumanami pomijam skoki koleś na instagramie pisze "muj" "rze" masakra trzeba być niezla amba umyslowa
Proszę nie obrażać mojego idola! a tak wgl to Żyła jest zabawny, nie pluje jadem("w przeciwieństwie do ciebie)i jest zdolny. Cos osiagnął w życiu!A pewnie Twoje jedyne osiągnięcie to umiejętność obrażania lepszych od siebie
Jak taki śmieć może pisać takie rzeczy Piotr mu ?ty śmiechu powinieneś dostać po ryku za te słowa i doigrasz sie

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |