-39

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 10 Stycznia 2019 o 11:21
Następny

Rosati dziękuje za "super urodziny"

Rosati dziękuje za "super urodziny"

9 stycznia Weronika skończyła 35 lat.

Zgłoś 59 vs 20

Komentarze (52)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 15:35] Zgłoś

Jak na nią, to strasznie mało glamour te urodziny. Kufajki i boty i Wera w złotej sukience :D Nic wam się tu nie gryzie? :D

Odpowiedz |
Udostępnij
109 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 11:40] Zgłoś

Werce musiało być ciepło w stópki i w tej kiecce...

Odpowiedz |
Udostępnij
80 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 15:58] Zgłoś

Harvey całuje i kibicuje. I trzyma kciuki za rozwój kariery na planie "M jak Miłość".

Odpowiedz |
Udostępnij
29 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 11:40] Zgłoś

Werce musiało być ciepło w stópki i w tej kiecce...

Odpowiedz |
Udostępnij
80 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 15:35] Zgłoś

Jak na nią, to strasznie mało glamour te urodziny. Kufajki i boty i Wera w złotej sukience :D Nic wam się tu nie gryzie? :D

Odpowiedz |
Udostępnij
109 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 15:58] Zgłoś

Harvey całuje i kibicuje. I trzyma kciuki za rozwój kariery na planie "M jak Miłość".

Odpowiedz |
Udostępnij
29 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:01] Zgłoś

SAMOTNA MATKA... strasznie samotna widać!

Odpowiedz |
Udostępnij
14 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:04] Zgłoś

A gdzie dzieciorob ze stadem bachorow na glowie? Oj Werka przy calej sympatii do ciebie, nei rozumiem jak moglas byc taka glupia i dac sie zaplodnic takiemu buchajowi rozplodowemu. Nawet alimentow z tego dobrych nie bedzie. Oj naiwna Werka.

Odpowiedz |
Udostępnij
19 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:06] Zgłoś

Weronika musi byc dobra i naiwna osoba. Pomyslcie tylko ze ona naprawde wierzyla ze zbuduje szczesliwy zwiazek z puszczalskim dzieciorobem. Musial ja niezle omamic. A ona zakochana to mu wierzyla. Na nim sie powinno wieszac psy, klamca i rozsiewacz spermy ohydny, a nie na niej ze glupiutko naiwna.

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
Zdzisek ‧ [10.01.19, 17:08] Zgłoś

A dzieciorób wpadł na imprezkę czy jest zajęty robieniem następnego potomka?

Odpowiedz |
Udostępnij
19 |
avatar goscia
ja ‧ [10.01.19, 17:12] Zgłoś

W los angles byly urodziny matolku

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:13] Zgłoś

Gdzie tu sprawiedliwość, po co ja sie uczę, żeby znaleźć pracę jak mogę znaleźć jkiegos sponsora i żyć jak królowa

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:15] Zgłoś

Oj tylko

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:16] Zgłoś

Pudel, napisz cos konstruktywnego bo piszesz bzdury chyba ze ci za to płaca...?

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:23] Zgłoś

Coś jest nie tak z tym zdjęciem, Rosati wygląda na nim jak doklejona...

Odpowiedz |
Udostępnij
12 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:27] Zgłoś

Smuteczek na twarzy Wery. Nie tak miało być.

Odpowiedz |
Udostępnij
11 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:30] Zgłoś

Współżycie bez ślubu zawartego w Kościele katolickim to grzech śmiertelny! Idzie Pani prosto w piekło! Tylko szczera Spowiedź! Świecenie gołym tylkiem to grzech zgorszenia! Kobieta powinna być skromna.

Odpowiedz |
Udostępnij
-6 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:36] Zgłoś

Jak to zrozumiec,,,DZieciorob"to pochwala meskosci i spelnianie zyczen,przekwitajacych dziewic,,,Czy krytyka,wolna milosc,sa srodki antykoncepcyjne,

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:41] Zgłoś

To ci ze zdjęcia by się zdenerwowali delikatnie mówiąc. Jakby ich dokleiła.

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:44] Zgłoś

napiszcie o aleksandrzre pajewskiej z pudla ktora sie ze starym capem ciaga po krzakach (zrodlo: instagram) lol @alexandrapajewska

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:48] Zgłoś

No to byście idealnie do siebie pasowaly

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:56] Zgłoś

gość
To ci ze zdjęcia by się zdenerwowali delikatnie mówiąc. Jakby ich dokleiła.
Może się dogadali? Może rodzice Werki kasą sypnęli dla Kulig na jakieś fajne kreacje oscarowe? Bo dziwnie wygląda ta fota, no serio jak jakaś wycinanka-doklejanka. Nic mnie już nie zdziwi w przypadku szołbiznesu.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 17:57] Zgłoś

A ta nominowana nie wstydzila się sfotografować z tą Weronika?

Odpowiedz |
Udostępnij
12 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 18:00] Zgłoś

Ludzieeeee !!!! plujecie jadem -skąd w was tyle nienawiści do ludzi których nie znacie ,nic o nich nie wiecie .SZANUJMY SIĘ WZAJEMNIE A ŻYCIE BĘDZIE LEPSZE.

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 18:20] Zgłoś

To dlatego wpadła z tym kolesiem, bała się że będzie za późno na dziecko. Jej facet nie jest potrzebny, chciała tylko dzidziusia. Wszystko jasne.

Odpowiedz |
Udostępnij
10 |
avatar goscia
Jaś ‧ [10.01.19, 18:29] Zgłoś

Wszystko najlepszego, jestes mega piekna.

Odpowiedz |
Udostępnij
-7 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 19:09] Zgłoś

pomyślności pani weroniko !!!!! buziaki pani oraz elizabeth . jeżeli można prosić to proszę pozdrowić panią joasię z mężem a dzieciątku buziaki z całej poooooolski !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.19, 19:11] Zgłoś

Co ta kulig ma za buty???

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |