-65

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 27 Listopada 2018 o 12:45
Następny

Roxi Gąska popija ulubione winko

Roxi Gąska popija ulubione winko

Też lubicie cabernet sauvignon?

Zgłoś 87 vs 22

Komentarze (252)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:11] Zgłoś

I ona ma ponoć 25 lat? Wygląda jak zrobiona 40stka.

Odpowiedz |
Udostępnij
650 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:36] Zgłoś

Dzięki Rozenek pijesz to winko nie zapominaj .

Odpowiedz |
Udostępnij
423 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 12:55] Zgłoś

i wacha koke do winiacza

Odpowiedz |
Udostępnij
291 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 12:55] Zgłoś

i wacha koke do winiacza

Odpowiedz |
Udostępnij
291 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:11] Zgłoś

I ona ma ponoć 25 lat? Wygląda jak zrobiona 40stka.

Odpowiedz |
Udostępnij
650 |
avatar goscia
Piczonek ‧ [27.11.18, 13:32] Zgłoś

Kto to?

Odpowiedz |
Udostępnij
43 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:33] Zgłoś

Boze co za daremny Pustak NIKt

Odpowiedz |
Udostępnij
37 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:33] Zgłoś

Czym ona się wgl zajmuje? Jackiem i to by było na tyle

Odpowiedz |
Udostępnij
39 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:33] Zgłoś

Roxi Gąska :D, czy może być bardziej żenujący, śmieszny i kompromitujący zetsaw imienia z nazwiaskiem? Roxi Gąska...i wszystko jasne, od razu widomo, kto zacz i skąd pochodzi. Złośliwie spytam; jakie wykształcenie ma Roxi Gąska, jakim obcym językiem włada?

Odpowiedz |
Udostępnij
59 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:34] Zgłoś

ale paskuda

Odpowiedz |
Udostępnij
25 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:34] Zgłoś

Dać Ci biedronkowego merlota to byś nie czuła żadnej roznicy:) a robisz się znawczynia wina

Odpowiedz |
Udostępnij
76 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:34] Zgłoś

Dać Ci biedronkowego merlota to byś nie czuła żadnej roznicy:) a robisz się znawczynia wina

Odpowiedz |
Udostępnij
20 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:34] Zgłoś

Co za żenada

Odpowiedz |
Udostępnij
25 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:34] Zgłoś

Piekna. Nie pasuje do tego tlustego, niezadbanego bylego meza Malgorzaty Rozenek. Powinien sie wziac za siebie majac taka laske, a nie lazi w niedopasowanych ciuchac, ma nadwage i potrojny podbrudek.

Odpowiedz |
Udostępnij
-26 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:36] Zgłoś

A ty jakimi jezykami wlasasz? Jakie ty masz wyksztalcenie i twoja matka miernoto? Tak sie srasz jakby kawalek papierka z polskiej uczelni gdzie i tal kazdy sciaga i nic nie umie, byl jakims prestizem. Lecz sie.

Odpowiedz |
Udostępnij
-22 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:36] Zgłoś

Dzięki Rozenek pijesz to winko nie zapominaj .

Odpowiedz |
Udostępnij
423 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:36] Zgłoś

za robotę by sie wzięła a nie tylko d**y daje sponsorom

Odpowiedz |
Udostępnij
23 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:36] Zgłoś

Slabo

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:37] Zgłoś

Jacek to taki mongol. Razem z Roxi ktora wyglada jak milion dollarow wyglada komicznie...

Odpowiedz |
Udostępnij
-13 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:37] Zgłoś

gość
Dać Ci biedronkowego merlota to byś nie czuła żadnej roznicy:) a robisz się znawczynia wina
Upuscilas juz trochę jadu nieszczęśliwa babo?

Odpowiedz |
Udostępnij
-11 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:38] Zgłoś

Przepiekna dziewczyna a krytykuja zazdrosne i zawistne Grazyny ktore wygladaja jak dorota wellman.

Odpowiedz |
Udostępnij
-27 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:38] Zgłoś

Te wszystkie celefrytki ja p*****le co za bieda umyslowa

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:39] Zgłoś

gość
Dzięki Rozenek pijesz to winko nie zapominaj .
Dzieki temu,ze męża zdradzają z tym co przEz nos sepleni

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:39] Zgłoś

Nie, ja wole Barolo.

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:40] Zgłoś

gość
Przepiekna dziewczyna a krytykuja zazdrosne i zawistne Grazyny ktore wygladaja jak dorota wellman.
Racja.Ja jestem trochę wiecej niż przeciętnej urody a powiem,ze babka seksi i atrakcyjna

Odpowiedz |
Udostępnij
-23 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:42] Zgłoś

gość
Roxi Gąska :D, czy może być bardziej żenujący, śmieszny i kompromitujący zetsaw imienia z nazwiaskiem? Roxi Gąska...i wszystko jasne, od razu widomo, kto zacz i skąd pochodzi. Złośliwie spytam; jakie wykształcenie ma Roxi Gąska, jakim obcym językiem włada?
francuskim :-)

Odpowiedz |
Udostępnij
29 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:42] Zgłoś

gość
za robotę by sie wzięła a nie tylko d**y daje sponsorom
A moze pan Rozenek nie chce zeby pracowała?Niktorzy mężczyźni wola mieć kobietę w domu

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [27.11.18, 13:44] Zgłoś

gość
Roxi Gąska :D, czy może być bardziej żenujący, śmieszny i kompromitujący zetsaw imienia z nazwiaskiem? Roxi Gąska...i wszystko jasne, od razu widomo, kto zacz i skąd pochodzi. Złośliwie spytam; jakie wykształcenie ma Roxi Gąska, jakim obcym językiem włada?
Czy studia i znajomość języków obcych świadczą o człowieku?Prymityw z ciebie

Odpowiedz |
Udostępnij
-10 |