-42

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 09 Lipca 2018 o 23:16
Następny

Rozenek i Gąska na "zdjęciu dnia"

Rozenek i Gąska na "zdjęciu dnia"

Ładnie się prezentują?

Zgłoś 61 vs 19

Komentarze (126)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:02] Zgłoś

gość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
eeee, ja mysle, ze on doskonale wie co robi. chce zasolić oczy Malgośce, że znalazł lepszą botoksiare niz ona, przy okazji podoopcy , a na koniec to on ją pogoni, bo przeciez nie bedzie sie wiazał na zawsze z takim kuriozum

Odpowiedz |
Udostępnij
367 |
avatar goscia
gość ‧ [09.07.18, 23:26] Zgłoś

Takie relacje to nic innego jak ukryta prostytucja.

Odpowiedz |
Udostępnij
336 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:06] Zgłoś

ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!

Odpowiedz |
Udostępnij
75 |
avatar goscia
gość ‧ [09.07.18, 23:26] Zgłoś

Takie relacje to nic innego jak ukryta prostytucja.

Odpowiedz |
Udostępnij
336 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:02] Zgłoś

gość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
eeee, ja mysle, ze on doskonale wie co robi. chce zasolić oczy Malgośce, że znalazł lepszą botoksiare niz ona, przy okazji podoopcy , a na koniec to on ją pogoni, bo przeciez nie bedzie sie wiazał na zawsze z takim kuriozum

Odpowiedz |
Udostępnij
367 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:02] Zgłoś

jestem naprawdę wielką fanką tej pary...

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:03] Zgłoś

Dajcie im spokoj. Jak sa razem szczesliwi to co komu do tego

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:06] Zgłoś

ona jest przesliczna- sorry ale taka jest prawda ma piekna twarz obojętnie czy miałaby operacje czy nie

Odpowiedz |
Udostępnij
-32 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:06] Zgłoś

ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!

Odpowiedz |
Udostępnij
75 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:08] Zgłoś

gość
ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!
jakbys kolo niej stanela to nikt by cie nawet nie zarejestrowal

Odpowiedz |
Udostępnij
-12 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:09] Zgłoś

Całkiem nieźle tu się prezentują

Odpowiedz |
Udostępnij
-9 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:10] Zgłoś

To Gąska? Wygląda jak ta gąska od Gójdzia,która masło tłucze.Pal licho jak się zowie :)

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:11] Zgłoś

gość
gość
jestem naprawdę wielką fanką tej pary...
ja tez, lepsi niż 50 letnia nastolatka i radzio
40 letnia, chora psychicznie paszteciaro z torby nositorby

Odpowiedz |
Udostępnij
-7 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:11] Zgłoś

gość
gość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
eeee, ja mysle, ze on doskonale wie co robi. chce zasolić oczy Malgośce, że znalazł lepszą botoksiare niz ona, przy okazji podoopcy , a na koniec to on ją pogoni, bo przeciez nie bedzie sie wiazał na zawsze z takim kuriozum
kuriozum to twój intelekt aczemu ja obrazasz bo jest ladna? tobie nie poszlo zapewne w genetyczne lotto

Odpowiedz |
Udostępnij
-14 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:11] Zgłoś

gość
gość
ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!
jakbys kolo niej stanela to nikt by cie nawet nie zarejestrowal
"zarejestrować" to można samochód w wydziale komunikacji, człowieka się nie da! Sięgnij po słownik...

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:12] Zgłoś

gość
gość
gość
jestem naprawdę wielką fanką tej pary...
ja tez, lepsi niż 50 letnia nastolatka i radzio
40 letnia, chora psychicznie paszteciaro z torby nositorby
lecz się pokrako 50 letnia

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:12] Zgłoś

gość
gość
gość
ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!
jakbys kolo niej stanela to nikt by cie nawet nie zarejestrowal
"zarejestrować" to można samochód w wydziale komunikacji, człowieka się nie da! Sięgnij po słownik...
ty tez dowiedz się co to przenosnia tłuczku

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:13] Zgłoś

gość
gość
gość
jestem naprawdę wielką fanką tej pary...
ja tez, lepsi niż 50 letnia nastolatka i radzio
40 letnia, chora psychicznie paszteciaro z torby nositorby
Małgosia ma 30 lat, udaje starszą, żeby wszystkich robić w balona, dzięki temu zarabia kosmiczny szmal.

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:14] Zgłoś

ale ona sliczna a pasztety już w ataku hahaha

Odpowiedz |
Udostępnij
-17 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:15] Zgłoś

trzeba przyznać ze laska jest hot, rozenek to ma farta

Odpowiedz |
Udostępnij
-13 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:15] Zgłoś

kogo obchodziłby związek Rozenka z Gąską, gdyby Rozenek nie był byłym mężem lady Małgorzaty

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:15] Zgłoś

chciałabym tak wygladac...

Odpowiedz |
Udostępnij
-6 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:16] Zgłoś

gość
gość
gość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
eeee, ja mysle, ze on doskonale wie co robi. chce zasolić oczy Malgośce, że znalazł lepszą botoksiare niz ona, przy okazji podoopcy , a na koniec to on ją pogoni, bo przeciez nie bedzie sie wiazał na zawsze z takim kuriozum
kuriozum to twój intelekt aczemu ja obrazasz bo jest ladna? tobie nie poszlo zapewne w genetyczne lotto
hahaha zdziwiłbys sie. z roxy gONSKOM bym się nie zamieniła na wygląd za NIC. podobnie jak i z Małgonią.

Odpowiedz |
Udostępnij
11 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:16] Zgłoś

gość
kogo obchodziłby związek Rozenka z Gąską, gdyby Rozenek nie był byłym mężem lady Małgorzaty
wlasnie dlatego jest ciekawie.... a radzio tez by gaske puknal gdyby mogl

Odpowiedz |
Udostępnij
11 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:16] Zgłoś

gość
chciałabym tak wygladac...
no , to wspolczuję... ja bym nie chciała :)

Odpowiedz |
Udostępnij
11 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:17] Zgłoś

gość
gość
gość
jestem naprawdę wielką fanką tej pary...
ja tez, lepsi niż 50 letnia nastolatka i radzio
40 letnia, chora psychicznie paszteciaro z torby nositorby
radzio, nieodżałowany radzio spuścił paszteta do klozeta

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:17] Zgłoś

gość
gość
gość
gość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
eeee, ja mysle, ze on doskonale wie co robi. chce zasolić oczy Malgośce, że znalazł lepszą botoksiare niz ona, przy okazji podoopcy , a na koniec to on ją pogoni, bo przeciez nie bedzie sie wiazał na zawsze z takim kuriozum
kuriozum to twój intelekt aczemu ja obrazasz bo jest ladna? tobie nie poszlo zapewne w genetyczne lotto
hahaha zdziwiłbys sie. z roxy gONSKOM bym się nie zamieniła na wygląd za NIC. podobnie jak i z Małgonią.
one z toba tym bardziej i raczej nikt by nie reflektował

Odpowiedz |
Udostępnij
-7 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:18] Zgłoś

ona jest bardzo ladna dlatego tyle jadu na nia wylewają bo kazda by chciała być ladna ale mało która jest

Odpowiedz |
Udostępnij
-6 |