-43

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 09 Lipca 2018 o 23:16
Następny

Rozenek i Gąska na "zdjęciu dnia"

Rozenek i Gąska na "zdjęciu dnia"

Ładnie się prezentują?

Zgłoś 62 vs 19

Komentarze (126)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:02] Zgłoś

gość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
eeee, ja mysle, ze on doskonale wie co robi. chce zasolić oczy Malgośce, że znalazł lepszą botoksiare niz ona, przy okazji podoopcy , a na koniec to on ją pogoni, bo przeciez nie bedzie sie wiazał na zawsze z takim kuriozum

Odpowiedz |
Udostępnij
369 |
avatar goscia
gość ‧ [09.07.18, 23:26] Zgłoś

Takie relacje to nic innego jak ukryta prostytucja.

Odpowiedz |
Udostępnij
338 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:06] Zgłoś

ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!

Odpowiedz |
Udostępnij
77 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:19] Zgłoś

gość
gość
ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!
jakbys kolo niej stanela to nikt by cie nawet nie zarejestrowal
"zarejestrować" to można samochód w wydziale komunikacji, człowieka się nie da! Sięgnij po słownik...

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:20] Zgłoś

gość
gość
gość
ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!
jakbys kolo niej stanela to nikt by cie nawet nie zarejestrowal
"zarejestrować" to można samochód w wydziale komunikacji, człowieka się nie da! Sięgnij po słownik...
nie produkuj się już jesteś na drugiej stronie i nikt nigdy nie przeczyta twoich wypocin

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:21] Zgłoś

gośćgość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajeraZal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
Przeczytałam prezerwatywy

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:21] Zgłoś

gość
ale ona sliczna a pasztety już w ataku hahaha
pasztet Dodon tym razem poddał się machając białymi gaciami z drachą

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:23] Zgłoś

gość
gość
kogo obchodziłby związek Rozenka z Gąską, gdyby Rozenek nie był byłym mężem lady Małgorzaty
wlasnie dlatego jest ciekawie.... a radzio tez by gaske puknal gdyby mogl
Elizki, klona Gąski jakoś nie puknął chociaż wymownie patrzyła mu na rozporek

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
lol ‧ [10.07.18, 00:24] Zgłoś

gość
gość
kogo obchodziłby związek Rozenka z Gąską, gdyby Rozenek nie był byłym mężem lady Małgorzaty
wlasnie dlatego jest ciekawie.... a radzio tez by gaske puknal gdyby mogl
z choinki się urwałaś? gąski tego typu po 100 zlotych chodzą, więc o czym ty piszesz... radzio może a nawet chłop z twojej wioski może, tylko nie każdy taki coś chce ruszać...

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:24] Zgłoś

Dorosły facet. ...ojciec dwójki dzieci i roxxxy gąska ...ścianki ....jakie to płytkie. ....żal. ...

Odpowiedz |
Udostępnij
11 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:24] Zgłoś

gość
gość
gość
gość
ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!
jakbys kolo niej stanela to nikt by cie nawet nie zarejestrowal
"zarejestrować" to można samochód w wydziale komunikacji, człowieka się nie da! Sięgnij po słownik...
ty tez dowiedz się co to przenosnia tłuczku
Przenośnia tworzy związek frazeologiczny, "zarejestować człowieka" z pewnością nim nie jest!

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:27] Zgłoś

gość
gość
gość
gość
gość
ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!
jakbys kolo niej stanela to nikt by cie nawet nie zarejestrowal
"zarejestrować" to można samochód w wydziale komunikacji, człowieka się nie da! Sięgnij po słownik...
ty tez dowiedz się co to przenosnia tłuczku
Przenośnia tworzy związek frazeologiczny, "zarejestować człowieka" z pewnością nim nie jest!
Prawda to! Polać mu wódki!

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
Gość ‧ [10.07.18, 00:28] Zgłoś

gość
gość
gość
jestem naprawdę wielką fanką tej pary...
ja tez, lepsi niż 50 letnia nastolatka i radzio
40 letnia, chora psychicznie paszteciaro z torby nositorby
Gdyby Roksana związała się z Majdanem transa by już całkiem powaliło, wymyśliłby, że Roksana ma 100 lat

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:32] Zgłoś

gość
gość
gość
gość
jestem naprawdę wielką fanką tej pary...
ja tez, lepsi niż 50 letnia nastolatka i radzio
40 letnia, chora psychicznie paszteciaro z torby nositorby
lecz się pokrako 50 letnia
tobie nawet leczenie nie pomoże zafoliowany 50letni dodopasztecie spuszczony przez Radka w klozecie, przezgrabna Gosia ma 40 lat, najlepsze ciało szołbiznesu

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:35] Zgłoś

gość
gość
ale ona sliczna a pasztety już w ataku hahaha
pasztet Dodon tym razem poddał się machając białymi gaciami z drachą
zesrał się

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 00:41] Zgłoś

gość
gość
jestem naprawdę wielką fanką tej pary...
ja tez, lepsi niż 50 letnia nastolatka i radzio
mniej boli Dobrotkę, 60 letnią babcię

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gosc ‧ [10.07.18, 01:01] Zgłoś

Przestancie prosze pisaci pokazywac kto z kim spi bo juz mi sie chce na to cale towarzystwo wymiotowac.Nie wyobrazam sobie jak mozna z takimi star****** isc do lozka.W dodatku panna i co ona szuka u takiego pana? nie jestem w stanie tego zrozumiec.

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 01:05] Zgłoś

Na drugim planie to Kasia Klich?

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 01:26] Zgłoś

Paznokcie, przedłużanie włosów, super ceny: esperto-nieruchomosci.com.pl

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 04:11] Zgłoś

gość
chciałabym tak wygladac...
No to na co jeszcze czekasz?

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 04:38] Zgłoś

K***wka stara pomarszczona z perulka i tupecikiem na łbie łysym. z wylinialym dziadkiem para ze boki zrywać. A gdzie cycki i c**a zapomniała babcia pokazać.Szkoda były hit roku i pudelka internetu.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 04:43] Zgłoś

Gaska to super babka a nie jak stare pr***no rozenek Gośka. Wyglądu zero klasy i rozumu. Gaska młoda ładna. Dobrze że ja zostawił rozenek i znalaz młodsza mądrzejsza. Super. Tak trzymać. Super para.

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 05:45] Zgłoś

gośćgość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajeraZal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
poseksuje ją, da parę złotych i zostawi, straszne że tak się łajdaczą,

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 06:48] Zgłoś

gość
gość
gość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
eeee, ja mysle, ze on doskonale wie co robi. chce zasolić oczy Malgośce, że znalazł lepszą botoksiare niz ona, przy okazji podoopcy , a na koniec to on ją pogoni, bo przeciez nie bedzie sie wiazał na zawsze z takim kuriozum
kuriozum to twój intelekt aczemu ja obrazasz bo jest ladna? tobie nie poszlo zapewne w genetyczne lotto
Amnie żal ciebie a nie Pana Rozenka. Zajmij się swoim życiem, bo twoje zdanie nikogo nie obchodzi, a na pewno nie Pana Rozenka.

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 07:34] Zgłoś

gośćgość
Zal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajeraZal mi pana Rodzenka,ze dal sie omotac tej gąsce. Widać,ze dziewczę ma parcie na szkło i ten zwiazek traktuje jako trampoline do kariery. A starszy pan tylko placi za kolejne operacje plastyczne,funduje wycieczki,prezenty,wprowadza na salony...Owszem,co podooopczy to jego. Ale ona zaraz kopnie go w zad i znajdzie kolejnego frajera
Już go tak nie żałuj każdy kasiasty facet postąpiłby tak samo, to są układy ona chce kariery lub namiastki tatusia, a on chce się budzić w młodych piersiach i głaskać gąskę po główce. Dopóki trwai nikogo nie krzywdzą, to ok.

Odpowiedz |
Udostępnij
6 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 08:16] Zgłoś

Gąskę ze wsi wyrwał

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 08:43] Zgłoś

gość
ta Pani z tyłu do Rozenka już bardziej pasuje niż to tlenione cosio w koszmarnych sandałkach z muszelkami, no miejmy litość!
To Kasia Klich ;)

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [10.07.18, 08:51] Zgłoś

Widać że są szczęśliwi - dajcie im spokój .

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |