17

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 10 Stycznia 2017 o 20:57
Następny

W takich warunkach wypoczywa Jessica Mercedes

W takich warunkach wypoczywa Jessica Mercedes

Szafiarka przypomina o swoim luksusowym wyjeździe na Malediwy.

Zgłoś 28 vs 45

Komentarze (105)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
Love ‧ [11.01.17, 00:13] Zgłoś

Zawsze marzylam i marze dalej zeby tam wyjechać. Bylam w tylu miejscach ale wydaje mi sie ze tam naprawde musi byc magicznie. Podobno marzenia sie spelniaja...:)

Odpowiedz |
Udostępnij
209 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.17, 21:41] Zgłoś

Tag the sponsor

Odpowiedz |
Udostępnij
136 |
avatar goscia
gość ‧ [10.01.17, 21:41] Zgłoś

Ładnie tam

Odpowiedz |
Udostępnij
119 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 01:40] Zgłoś

anka
bylam tam 9 lat temu..wcale nie jest tak bajkowo...woda w morzu srodziemnym jest czysciejsza. Owszem hotel mial 5 gwiazdek woda ciepla cisza i spokoj dookola ale woda metna..i troszke nudno po tyg sie zrobilo
cos sciemniasz, tam maja przejrzysta wode, jedne z najlepszych warunkow do nurkowania.

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
szkl G . ‧ [11.01.17, 01:45] Zgłoś

ja bym ją ****ał!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 02:01] Zgłoś

Co to za golas za oknem sie ukrywa?

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
Gosc ‧ [11.01.17, 02:33] Zgłoś

Co to za persona ta Mercedes .Wszedzie ona juz lodowka ro maly pikus ,deske klozetowa otwieram i z nowu ja widze.Ma kobita parcie na szkloi w ogole xo to za zawod szafiarka?Pudel wyjasnij

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
xxlwielki ‧ [11.01.17, 02:53] Zgłoś

tak na pewno zrobiła se zdjrcie w apartamencie i tyle bogaczka za grosza u skraju bankructwa

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
Kazik ‧ [11.01.17, 02:57] Zgłoś

zdjęcie na balkonie specjalnie dla gazet przecież musi coś pokazać a tak normalnie to siedzi w 3 gwiazdkowym hotelu na Male stolicy Malediw na zdjęciu jest hotel na wyspach Malediw na którego pobyt by jej nie starczyło może dostać bilet do usa na wejście ale nikt jej Malediw nie postawi uwierzcie wiem co pisze pozdrawiam

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 02:59] Zgłoś

Skąd kobyła multipla ma kasę na ciagle wyjazdy?

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 04:50] Zgłoś

ale ona brzydka

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
Pl ‧ [11.01.17, 05:04] Zgłoś

Naczelny kaszalot IV RP

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 05:22] Zgłoś

a ja wstalam o 4.30 zeby isc do pracy i mnie nie stac na taki wyjazd....

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 05:39] Zgłoś

Wyjazd na Malediwy poza sezonem to wcale nie taki luksus. Drogo sie robi w czasie szkolnych wakacji.

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:00] Zgłoś

Najwyższa pora opodatkować te szafiary

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
Arka Gdynia ‧ [11.01.17, 06:14] Zgłoś

a mnie to się podoba głupie ludziska płacą im za to

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:25] Zgłoś

Wstęp do resortu na calu dzien kosztuje 200$ wraz z wyżywieniem plus alkohol, którego na Malediwach nie ma. Noc w takim apartamencie 1500$. Myślicie ze tam mieszka ?;) każdy jedzie tam na dzien, pstryka fotki i wraca na ląd ;)

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:27] Zgłoś

gośćgość
Tag the sponsorTag the sponsor
Jessica Mercedes :)

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:30] Zgłoś

gośćgość
Ładnie tamŁadnie tam
E tam... Nad Bałtykiem ładniej. I starym olejem od frytek czuć. Wrażenia niezapomniane... No i parawaning! Zapomniałam o najważniejszym, okopac się przed sąsiadami od morza po samiuskie wydmy!

Odpowiedz |
Udostępnij
-2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:41] Zgłoś

Po czym ona odpoczywa? Kto takiecpokurcze sponsoruje, ze stac ją, nic nie robiąc na takie wakacje? Swiat schodzi na psy‼

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:43] Zgłoś

Czy to ta sepleniąca szafiarka - z dziwna, nieforemnym kształtem brodą ?!

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:43] Zgłoś

I pomyscie że to za waszą kasę ona tam pojechała a gdzie ten arab z Dubaju

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:45] Zgłoś

Super idealny materiał do naśladowania przez nastolatki

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 06:46] Zgłoś

gość
Co ona ma na twarzy?
Okulary i pryszcze lub męskie nasienia

Odpowiedz |
Udostępnij
2 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 07:02] Zgłoś

skąd to coś ma pieniądze ?

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 07:15] Zgłoś

gość
Kurde a mnie nie stać jechać nawet nad polskie morze... A taki nierób który nic nie osiągnął jest lansowany i sponsorowany. Pytam się za co?
dokładnie...widać wystarczy zająć się blogiem o modzie i możesz jeździć po świecie za frajer...po co komu jakiś konkretny zawód, studia walka o lepsze stanowiska żeby zarobić kasę..

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 07:34] Zgłoś

gość
gość
gość
Sama bym tam nie chciała być. Z przyjaciółmi to co innego ;)
no to przeciez ona jest z przyjaciolmi :) ale to sa osoby prywatne, moga sobie nie zyczyc fotek na pudlu i hektu gawiedzi :)
skąd mamy to wiedzieć? są ludzie, którzy nie posiadają insta i snapa, a jedyne wiadomości nt. celebrytów czerpią z pudla w przerwach w pracy umysłowej co by dać odpocząć mózgowi. tak btw, ciekawa jestem ile książek Dżesika przeczytała na wyjeździe. i czy może zdała sobie sprawę, że jest jedynie produktem i marionetką w rękach korpo i za co? za przedmioty. które może stracić w ciągu kilku chwil. pozostanie jej wtedy jedyna wiedza na temat tego jak dodawać foty na snapa (czy co tam się robi) itd. zarabia tyle hajsu to mogłaby pójść na jakieś zajebiste studia, uczyć się języków obcych, wtedy byłaby prawdziwą inspiracją dla ludzi.
Juz Ci odpowiadam,Jess nie przeczytała żadnej książki ani na tym wyjezdzie ani w całym swoim zyciu,to kompletny pustak a jednocześnie mistrz w tym co robi czyli robieniu kasy na niczym!! Bez zapłaty palcem w bucie nie kiwnie,zna sie tylko i interesuje tym co sama robi! Ponadto NIC,ZERO i to nie sa moje domysły znam osobę...

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [11.01.17, 07:36] Zgłoś

anka
bylam tam 9 lat temu..wcale nie jest tak bajkowo...woda w morzu srodziemnym jest czysciejsza. Owszem hotel mial 5 gwiazdek woda ciepla cisza i spokoj dookola ale woda metna..i troszke nudno po tyg sie zrobilo
Od razu po tym co napisałaś wiadomo ,ze nie byłaś! Kazdy kto był wie,ze woda całkiem inna niz w śródziemnym ha ha po co ściemy piszesz...

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |