0

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 03 Lipca 2014 o 03:56
Następny

Wzruszająca chwila. Ojcowie poznają swoje dziecko!

Wzruszająca chwila. Ojcowie poznają swoje dziecko!

BJ Barone i Frankie Nelson skorzystali z pomocy niespokrewnionej z nimi surogatki, która urodziła im dziecko. Fotograf Lindsay Foster miała możliwość uwiecznienia pierwszych chwil Milo na świecie.

 


Zdjęcia syna trzymanego przez parę kanadyjskich homoseksualistów podbiło serca internautów. Pozostaje tylko życzyć im szczęścia!

Zgłoś 403 vs 403

Komentarze (837)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 08:05] Zgłoś

No cóż , dla niektórych to najszczęśliwsza chwila w życiu, inni wyrzucają dziecko na śmietnik albo ładują jedno za drugim do beczek. Ale co tam..... I uprzedzę niektóre wpisy, Kanada to jeden z naj jeśli nie właśnie najbardziej otwarty kraj na świecie. Dziecko bedzie traktowane normalnie. Ba, nie będzie wyjątkiem w klasie.

Odpowiedz |
Udostępnij
1680 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 06:16] Zgłoś

szczęścia chłopaki!

Odpowiedz |
Udostępnij
977 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 07:52] Zgłoś

POWODZENIA !!! A tym panom można pozazdrościć tylko szczęścia.

Odpowiedz |
Udostępnij
713 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 06:16] Zgłoś

szczęścia chłopaki!

Odpowiedz |
Udostępnij
977 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 07:52] Zgłoś

POWODZENIA !!! A tym panom można pozazdrościć tylko szczęścia.

Odpowiedz |
Udostępnij
713 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 08:00] Zgłoś

Szczęścia :)

Odpowiedz |
Udostępnij
49 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 08:05] Zgłoś

No cóż , dla niektórych to najszczęśliwsza chwila w życiu, inni wyrzucają dziecko na śmietnik albo ładują jedno za drugim do beczek. Ale co tam..... I uprzedzę niektóre wpisy, Kanada to jeden z naj jeśli nie właśnie najbardziej otwarty kraj na świecie. Dziecko bedzie traktowane normalnie. Ba, nie będzie wyjątkiem w klasie.

Odpowiedz |
Udostępnij
1680 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 08:10] Zgłoś

^^ Wow, nie komentuje nawet tego wpisu. Przytkało mnie.

Odpowiedz |
Udostępnij
46 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 08:25] Zgłoś

Bardzo wzruszające. Nie ma nic złego w pragnieniu bycia rodzicem, to chyba niezależne czy jestes hetero czy homo :) Choć oczywiście rozumiem, że to sie może nie podobac. Ja osobiście taki model w pełni akceptuję.

Odpowiedz |
Udostępnij
148 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 08:29] Zgłoś

To w ogole nie jest temat na PL, daj se siana wrzucający. Bez obrazy, ale jak do slepego o kolorach.

Odpowiedz |
Udostępnij
36 |
avatar goscia
D. ‧ [03.07.14, 08:35] Zgłoś

zaraz trafi na główna żeby Polaczek mógł sie powyżywać a Pudelek mieć dużo kliknięć. ja panom życze szczęścia .

Odpowiedz |
Udostępnij
44 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 08:45] Zgłoś

Ale ciemnota :/

Odpowiedz |
Udostępnij
-15 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 08:52] Zgłoś

no cóż...ja jestem rozdarta. z jednej strony uważam, że ojciec i matka = optymalny i sprawdzony rozwój dzieciaka. z drugiej - życze takim parom jak najlepiej i rozumiem. kwestia podejścia . nie ukrywajmy również, że kilka lat czegoś i przestaje to byc niecodzienne. zreszta w takich krajach jak Canada dzieciak będzie budził sympatię i bedzie "gwiazdą" w szkole,

Odpowiedz |
Udostępnij
35 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 09:12] Zgłoś

Można to było normalnie napisać, bo cała reszta wpisu to festiwal de..nie powiem czego. Ja też raczej nie popieram, ale jeśli co to ludzie będą mu przykrzyć zycie, nie oni. Nienawiść niszczy jednak.

Odpowiedz |
Udostępnij
-11 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 09:13] Zgłoś

TY jesteś chrą patologią !!!!!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
-29 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 09:36] Zgłoś

do twojej wiad. , gdyby homoseks. miał charakter patologiczny , w ogóle nie byłoby mowy o adopcjach. w kapsułe i w średniowiecze twój łeb juz tam jest. i gratuluję wiedzy.

Odpowiedz |
Udostępnij
-24 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 09:59] Zgłoś

gośćgość
Tu już nie chodzi o jakieś normy etyczne, konwenanse czy jakiekolwiek kwestie socjologiczne tylko o biologię, naturę. Skoro kobieta i mężczyzna zostali obdarzeni narządami płciowymi dającymi im możliwość prokreacji oznacza to, że to kobieta i mężczyzna mają wychowywać swoje potomstwo. Homoseksualizm sam w sobie nie jest dla mnie problemem, jak można mieć pretensję do kogoś że urodził się chory ? Ale mieszanie w to osobę trzecią ? Dziecko któremu narzucone jest wychowywanie się w takiej patologii, tak PATOLOGII, bo jest to patologia a z patologią trzeba walczyć. Może to dziecko już jest homo, bo takie się urodziło ale jeśli nie ? To zostanie skazane na życie z tą chorobą ? kiedy miałoby szansę na bycie normalnym.Tu już nie chodzi o jakieś normy etyczne, konwenanse czy jakiekolwiek kwestie socjologiczne tylko o biologię, naturę. Skoro kobieta i mężczyzna zostali obdarzeni narządami płciowymi dającymi im możliwość prokreacji oznacza to, że to kobieta i mężczyzna mają wychowywać swoje potomstwo. Homoseksualizm sam w sobie nie jest dla mnie problemem, jak można mieć pretensję do kogoś że urodził się chory ? Ale mieszanie w to osobę trzecią ? Dziecko któremu narzucone jest wychowywanie się w takiej patologii, tak PATOLOGII, bo jest to patologia a z patologią trzeba walczyć. Może to dziecko już jest homo, bo takie się urodziło ale jeśli nie ? To zostanie skazane na życie z tą chorobą ? kiedy miałoby szansę na bycie normalnym.
Patologia, jest w tedy, gdy dwójka heteroseksualnych rodziców, powołuje na swiat dziecko zgodnie z prawami " natury", a potem to dziecko katuje, wyzywa, gnębi. Nie zapewnia mu miłosci i warunków do prawidłowego rozwoju i egzystowania. To jest patologia.

Wole miec 2 kochających ojców, czy tez 2 wspaniałe matki, niż heteroseksualnych rodziców popaprańców. bless

Poza tym jesli zakładasz,że dzieci wychowane w zwiazkach homoseksualnych, z góry skazane sa na homosekualizm, to skąd się wzieli ci źli homoseksualisci? Wiekszosc z nich wychowała się w heteroseksualnych domach, zatem jedno z drugim nie ma nic wspólnego i przeczysz sam sobie.

Odpowiedz |
Udostępnij
100 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:04] Zgłoś

Co za bzdury, że niby nie mają mieć prawa do dzieci? Kobieta i mężczyzna może mają odpowiednie narządy do rozmnażania się, ale ile par hetero i tak nie może mieć dzieci. To co, czy to znak że mają się rozstać?

Odpowiedz |
Udostępnij
24 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:07] Zgłoś

gośćgość
Tu już nie chodzi o jakieś normy etyczne, konwenanse czy jakiekolwiek kwestie socjologiczne tylko o biologię, naturę. Skoro kobieta i mężczyzna zostali obdarzeni narządami płciowymi dającymi im możliwość prokreacji oznacza to, że to kobieta i mężczyzna mają wychowywać swoje potomstwo. Homoseksualizm sam w sobie nie jest dla mnie problemem, jak można mieć pretensję do kogoś że urodził się chory ? Ale mieszanie w to osobę trzecią ? Dziecko któremu narzucone jest wychowywanie się w takiej patologii, tak PATOLOGII, bo jest to patologia a z patologią trzeba walczyć. Może to dziecko już jest homo, bo takie się urodziło ale jeśli nie ? To zostanie skazane na życie z tą chorobą ? kiedy miałoby szansę na bycie normalnym.Tu już nie chodzi o jakieś normy etyczne, konwenanse czy jakiekolwiek kwestie socjologiczne tylko o biologię, naturę. Skoro kobieta i mężczyzna zostali obdarzeni narządami płciowymi dającymi im możliwość prokreacji oznacza to, że to kobieta i mężczyzna mają wychowywać swoje potomstwo. Homoseksualizm sam w sobie nie jest dla mnie problemem, jak można mieć pretensję do kogoś że urodził się chory ? Ale mieszanie w to osobę trzecią ? Dziecko któremu narzucone jest wychowywanie się w takiej patologii, tak PATOLOGII, bo jest to patologia a z patologią trzeba walczyć. Może to dziecko już jest homo, bo takie się urodziło ale jeśli nie ? To zostanie skazane na życie z tą chorobą ? kiedy miałoby szansę na bycie normalnym.
no to małżeństwo hetero, które nie może mieć dzieci, też nie powinno adoptować? bo widocznie ''natura'' stwierdziła, że nie mogą mieć dzieci?

Odpowiedz |
Udostępnij
48 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:08] Zgłoś

Jestem gejem i tak jak jestem za zwiazkami paterskimi tak jestem jednak przeciwny adopcji dzieci przez pary mi podobne. To dziecko bedzie mialo z pewnoscia duzo milosci, ale tez bardzo wiele problemow zarowno ze strony rowsnikow jak ich rodzicow.....problemy sie zaczna kiedy trzeba bedzie isc do przedszkola, kiedy maly rozumek zacznie obserwowac i doswiadczac swiata zewnetrznego.....wspolczuje..

Odpowiedz |
Udostępnij
78 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:09] Zgłoś

Jestem gejem i tak jak jestem za zwiazkami paterskimi tak jestem jednak przeciwny adopcji dzieci przez pary mi podobne. To dziecko bedzie mialo z pewnoscia duzo milosci, ale tez bardzo wiele problemow zarowno ze strony rowsnikow jak ich rodzicow.....problemy sie zaczna kiedy trzeba bedzie isc do przedszkola, kiedy maly rozumek zacznie obserwowac i doswiadczac swiata zewnetrznego.....wspolczuje..

Odpowiedz |
Udostępnij
28 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:11] Zgłoś

gośćgość
Tu już nie chodzi o jakieś normy etyczne, konwenanse czy jakiekolwiek kwestie socjologiczne tylko o biologię, naturę. Skoro kobieta i mężczyzna zostali obdarzeni narządami płciowymi dającymi im możliwość prokreacji oznacza to, że to kobieta i mężczyzna mają wychowywać swoje potomstwo. Homoseksualizm sam w sobie nie jest dla mnie problemem, jak można mieć pretensję do kogoś że urodził się chory ? Ale mieszanie w to osobę trzecią ? Dziecko któremu narzucone jest wychowywanie się w takiej patologii, tak PATOLOGII, bo jest to patologia a z patologią trzeba walczyć. Może to dziecko już jest homo, bo takie się urodziło ale jeśli nie ? To zostanie skazane na życie z tą chorobą ? kiedy miałoby szansę na bycie normalnym.Tu już nie chodzi o jakieś normy etyczne, konwenanse czy jakiekolwiek kwestie socjologiczne tylko o biologię, naturę. Skoro kobieta i mężczyzna zostali obdarzeni narządami płciowymi dającymi im możliwość prokreacji oznacza to, że to kobieta i mężczyzna mają wychowywać swoje potomstwo. Homoseksualizm sam w sobie nie jest dla mnie problemem, jak można mieć pretensję do kogoś że urodził się chory ? Ale mieszanie w to osobę trzecią ? Dziecko któremu narzucone jest wychowywanie się w takiej patologii, tak PATOLOGII, bo jest to patologia a z patologią trzeba walczyć. Może to dziecko już jest homo, bo takie się urodziło ale jeśli nie ? To zostanie skazane na życie z tą chorobą ? kiedy miałoby szansę na bycie normalnym.
skoro natura wyposażyła mężczyznę i kobietę w możliwość spłodzenia potomstwa to powinni je wychować.
powiedz to mojemu ojcu, który opuścił moją mamę chwilę przed moimi narodzinami. albo mojej koleżance, którą mąż zostawił parę tygodni po narodzinach ich drugiego synka. albo mojemu szwagrowi, jego rodzeństwu i ojcu, których matka i żona opuściła bez żadnego wyjaśnienia, a powróciwszy do rodzinnego miasta 2 lata później oświadczyła, że nie chce mieć z mężem i dziećmi nic wspólnego bo nie jest do tego stworzona. powiedz to wszystkim samotnym rodzicom - mężczyznom i kobietom. powiedz to co sugerują Twoje słowa - że nie będąc w pełnym, heteroseksulanym związku coś jest z nimi nie tak i krzywdzą swoją "postawą" swoje dzieci

Odpowiedz |
Udostępnij
39 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:12] Zgłoś

gość
Jestem gejem i tak jak jestem za zwiazkami paterskimi tak jestem jednak przeciwny adopcji dzieci przez pary mi podobne. To dziecko bedzie mialo z pewnoscia duzo milosci, ale tez bardzo wiele problemow zarowno ze strony rowsnikow jak ich rodzicow.....problemy sie zaczna kiedy trzeba bedzie isc do przedszkola, kiedy maly rozumek zacznie obserwowac i doswiadczac swiata zewnetrznego.....wspolczuje..
w PL na pewno, na Zachodzie - to raczej rzadkie przypadki

Odpowiedz |
Udostępnij
41 |
avatar goscia
xxxxxxx ‧ [03.07.14, 10:13] Zgłoś

oni pewnie będą lepszymi rodzicami niż niektórzy rodzice hetero. W końcu nie słyszy się o tym, że homoseksualiści krzywdzą swoje dzieci tylko o tym, że robią to "normalne rodziny"

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:15] Zgłoś

dlaczego są bez koszuli?

Odpowiedz |
Udostępnij
19 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:17] Zgłoś

Super!!!! Gratulacje :) piekny widok

Odpowiedz |
Udostępnij
-10 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:18] Zgłoś

gość
Jestem gejem i tak jak jestem za zwiazkami paterskimi tak jestem jednak przeciwny adopcji dzieci przez pary mi podobne. To dziecko bedzie mialo z pewnoscia duzo milosci, ale tez bardzo wiele problemow zarowno ze strony rowsnikow jak ich rodzicow.....problemy sie zaczna kiedy trzeba bedzie isc do przedszkola, kiedy maly rozumek zacznie obserwowac i doswiadczac swiata zewnetrznego.....wspolczuje..
Jestes typowym prymitywnym polaczkiem z zascianka. Skoro geje maja nie miec prawa byc rodzicami bo otovzenie zacznie szczekac to moze zabronimy miec dzieci kazdej parze hetero,ktora nie jest bardzo bogata, slawna i piekna!? Bo wiesz,jeszcze dziecku zaczna dokuczac w szkole... Co z ciebie za idioota skoropatrzysz na rodzicielstwo przez pryzmat zasciankowych plotkarzy

Odpowiedz |
Udostępnij
-14 |
avatar goscia
gość ‧ [03.07.14, 10:20] Zgłoś

Nic mnie nie przekona i koniec źle nie życzę ale nie popieram poprostu.

Odpowiedz |
Udostępnij
66 |