9

Poprzedni
Dodał/a: Gość Gość, 30 Listopada 2015 o 10:04
Następny

Zachwycona Anna Lewandowska

Zachwycona Anna Lewandowska

Koleżanki przebrały się za jej ulubioną gwiazdę.

Zgłoś 35 vs 44

Komentarze (44)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 11:10] Zgłoś

rzeczywiście fascynujące... Kupę robią też tak samo jak Lewandowska?

Odpowiedz |
Udostępnij
196 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:43] Zgłoś

Lewy, jak Ty z nią wytrzymujesz?

Odpowiedz |
Udostępnij
194 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:32] Zgłoś

wieje nudą

Odpowiedz |
Udostępnij
57 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 11:10] Zgłoś

rzeczywiście fascynujące... Kupę robią też tak samo jak Lewandowska?

Odpowiedz |
Udostępnij
196 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:00] Zgłoś

ja przy stosowaniu slimcea jak schudłam ponad 10kg bałam się że waga wróci po odstawieniu. Nic takiego nie miało miejsca. Po prostu nie wracajcie do starych nawyków żywieniowych i nie będzie problemu.

Odpowiedz |
Udostępnij
-28 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:20] Zgłoś

fajne ma kumpelki :) też bym tak chciałą

Odpowiedz |
Udostępnij
-26 |
avatar goscia
qqqqq ‧ [30.11.15, 12:24] Zgłoś

pudel ogarnij. Ania to fajna wesoła i pełna ambicji młoda kobieta :) ktoś z redakcji ma chyb a ból d**y na jej punkcie :)

Odpowiedz |
Udostępnij
-3 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:32] Zgłoś

wieje nudą

Odpowiedz |
Udostępnij
57 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:35] Zgłoś

Ta ulubiona gwiazda wyglada jak lewandowska..

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:38] Zgłoś

Lol

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:39] Zgłoś

Dziwka

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:39] Zgłoś

Pusta taka ze szok.. Wykreowała sie na sławnym mężu.. Kolejna pseudo gwiazdka

Odpowiedz |
Udostępnij
24 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:42] Zgłoś

Jest d***** i tyle..

Odpowiedz |
Udostępnij
-1 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:43] Zgłoś

Lewy, jak Ty z nią wytrzymujesz?

Odpowiedz |
Udostępnij
194 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:49] Zgłoś

idiotyzm

Odpowiedz |
Udostępnij
12 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 12:53] Zgłoś

jaka żenada

Odpowiedz |
Udostępnij
15 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 13:13] Zgłoś

Żenada przez wielkie "Ż"

Odpowiedz |
Udostępnij
12 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 13:41] Zgłoś

I to napewno koleżanki wpadły na ten swietny pomysl!:) Fajna z niej dziewczyna ale wpadla w samozachwyt

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 13:53] Zgłoś

gość
Ta ulubiona gwiazda wyglada jak lewandowska..
bez kitu! Co za debile pracuja na tym pudlu...

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 13:54] Zgłoś

Ale trzeba być pustym narcyzm by się czymś takim jarać

Odpowiedz |
Udostępnij
12 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 14:02] Zgłoś

gośćgość
rzeczywiście fascynujące... Kupę robią też tak samo jak Lewandowska?rzeczywiście fascynujące... Kupę robią też tak samo jak Lewandowska?
tak bo jedzą tak samo

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 14:49] Zgłoś

stranie tępa istota i w dodatku... no cóż. brzydka :)

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
KOBIETA ‧ [30.11.15, 14:51] Zgłoś

Fajna niespodziankę jej zrobiły. To taki miły gest. Jasne, że ludzie którzy jej nie lubią przyczepią się do wszystkiego, ale kto by się z takimi liczył. Ja bym się śmiała gdyby moje koleżanki zrobiły mi taki joke, uważam że to zabawne.

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 14:52] Zgłoś

gość
gość
Ta ulubiona gwiazda wyglada jak lewandowska..
bez kitu! Co za debile pracuja na tym pudlu...
Chyba nie zalapaliscie dowcipu :P No nie kazdy jest ineligentny :)

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 15:01] Zgłoś

a ja tam ją lubię

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 15:18] Zgłoś

omg to juz trzeba leczyc!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 15:21] Zgłoś

to znaczy ze jestes zadufana w sobie. faktycznie dobre znajome buahahha

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |
avatar goscia
gość ‧ [30.11.15, 16:17] Zgłoś

Ta Lewandowska to na prawdę pusta kiedyś nie chciałam jej pochopnie oceniać ale ona serio jest głupia i infantylna.

Odpowiedz |
Udostępnij
9 |