73

Poprzedni
Dodał/a: iiingvar iiingvar, 10 Marca 2019 o 22:22
Następny

Zielińska niczym Wenus kusi w morskich falach

Zielińska niczym Wenus kusi w morskich falach

Pojechała na kolejne egzotyczne wakacje. Taka to pożyje?

Zgłoś 37 vs 110

Komentarze (37)

Komentarz musi składać się z przynajmniej 3 znaków
avatar goscia
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 00:13] Zgłoś

Ona odlatuje mam wrażenie haha

Odpowiedz |
Udostępnij
93 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 08:53] Zgłoś

Ciekawe kiedy zrobi relacje z golenia bobra ;-)

Odpowiedz |
Udostępnij
68 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 09:06] Zgłoś

Zdjęcie na maksymalnym wdechu ?

Odpowiedz |
Udostępnij
63 |
avatar goscia
:) ‧ [10.03.19, 22:30] Zgłoś

To jaki masz problem, nie stać cię na wakacje marzeń? To idź do banku i zapozycz się na brakującą kwotę skoro tak zazdroscisz.

Odpowiedz |
Udostępnij
-10 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 00:13] Zgłoś

Ona odlatuje mam wrażenie haha

Odpowiedz |
Udostępnij
93 |
avatar goscia
gośći ‧ [11.03.19, 00:15] Zgłoś

coz za wyretuszowany brzuszek - faktycznie warto robic takie fotki -żenada!!!!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
20 |
avatar goscia
mam bentleya ‧ [11.03.19, 00:27] Zgłoś

mam bentleya

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 00:34] Zgłoś

gośći
coz za wyretuszowany brzuszek - faktycznie warto robic takie fotki -żenada!!!!!!
Przecież ona go tylko wciągnęła na maksa.

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 08:53] Zgłoś

Ciekawe kiedy zrobi relacje z golenia bobra ;-)

Odpowiedz |
Udostępnij
68 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 09:06] Zgłoś

Zdjęcie na maksymalnym wdechu ?

Odpowiedz |
Udostępnij
63 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 09:26] Zgłoś

hahaha tytuł mistrz

Odpowiedz |
Udostępnij
4 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 09:43] Zgłoś

Bardzo, ale to bardzo aseksualna kobieta.

Odpowiedz |
Udostępnij
18 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 09:52] Zgłoś

Już tylko pozostało kreowanie się na celebrytkę przy finansowym wsparciu męża.

Odpowiedz |
Udostępnij
13 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 09:55] Zgłoś

Zdjęcie ładne ale bardzo prywatne! Nie rozumiem po co szanujące sie aktorki wstawiają takie zdjęcia? Co tym chcą udowodnić?

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 09:58] Zgłoś

gość
Zdjęcie ładne ale bardzo prywatne! Nie rozumiem po co szanujące sie aktorki wstawiają takie zdjęcia? Co tym chcą udowodnić?
Ona nie jest szanującą się aktorką.Ona jest aktoreczką, której wydaje się ,że jest gwiazdą.

Odpowiedz |
Udostępnij
19 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 09:59] Zgłoś

Codziennie o Zielinskiej serio? Następna co wykupiła pakiet na pudlu..tylko ze ona jest do bolu nijaka i nawet to jej nie pomoże.

Odpowiedz |
Udostępnij
14 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 10:11] Zgłoś

Śmieszne to wstawianie zdjęć z wakacji i modlenie się żeby je ktoś polubił

Odpowiedz |
Udostępnij
12 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 10:43] Zgłoś

Mama dwojki dzieci wygląda super nie jak zasuszony skwarek brawo Kasiu !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
-5 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 11:11] Zgłoś

Ale ryj i cało - fuuuu!! Jadlem

Odpowiedz |
Udostępnij
-4 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 11:30] Zgłoś

Wenus - ktoś sobie robi jaja !!!!!!Tak wciągnęła powietrze, że zrobiły jej się drugie cycki .

Odpowiedz |
Udostępnij
7 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 11:51] Zgłoś

gość
gość
Zdjęcie ładne ale bardzo prywatne! Nie rozumiem po co szanujące sie aktorki wstawiają takie zdjęcia? Co tym chcą udowodnić?
Ona nie jest szanującą się aktorką.Ona jest aktoreczką, której wydaje się ,że jest gwiazdą.
Masz rację...Fakt nie ma w swoim dorobku ambitnej roli. Najbardziej znana jest chyba z BARW SZCZĘŚCIA. Jest jednak matką i aktorką ze stażem. Wstawianie takich zdjęć i czekanie na polubienie jest jak wystawianie się na sprzedaż....

Odpowiedz |
Udostępnij
8 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 11:54] Zgłoś

Niestety nie jest zgrabna ani proporcjonalna.
Ale fajna z niej babeczka, niech wypoczywa:)

Odpowiedz |
Udostępnij
1 |
avatar goscia
uuu ‧ [11.03.19, 11:59] Zgłoś

Kazdy ma prawo odpoczac a jak sie ma pieniadze to egzotyczne wakacje na kazdego czekaja

Odpowiedz |
Udostępnij
0 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 12:09] Zgłoś

To DREWNO aktorskie z małym rozumkiem !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 12:09] Zgłoś

To DREWNO aktorskie z małym rozumkiem !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 12:10] Zgłoś

To DREWNO aktorskie z małym rozumkiem !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 12:10] Zgłoś

To DREWNO aktorskie z małym rozumkiem !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
3 |
avatar goscia
gość ‧ [11.03.19, 12:11] Zgłoś

To DREWNO aktorskie z małym rozumkiem !!!!

Odpowiedz |
Udostępnij
5 |